henbruas Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Setter du språk [start, settings, control panel, keyboard, input locals] til English[uS] så funker console helt flott. Jeg har alt på norsk ... og det funker fett her! Eg får det ikkje til å funke Har hørt at får at man skal kunne bruke "|" knappen så må man binde "/" i config men det funker ikkje. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan kommer jeg opp på platået over her? Har vært i en kontainer å sprengt opp døra for å komme rundt, men jeg kommer ikke videre vis jeg hopper på hoppet jeg står på nå... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvis du er der jeg tror (Coast) skal du bruke den digre magneten til å flytte bilen! Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Ha stor fart da man! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan kommer jeg opp på platået over her? Har vært i en kontainer å sprengt opp døra for å komme rundt, men jeg kommer ikke videre vis jeg hopper på hoppet jeg står på nå... Det er bare til å kjøre fort nok over hoppet Lenke til kommentar
termal77 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan i all verden skal jeg få på meg HEV-dressen i "Red Letter Day" Har prøvd det meste ,,,,,tror jeg..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan i all verden skal jeg få på meg HEV-dressen i "Red Letter Day"Har prøvd det meste ,,,,,tror jeg..... Har du prøvd å gå på den? Lenke til kommentar
termal77 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Ja, jeg har gått, hoppet og krøpet. Får bare beskjed om å få opp farten og få på dressen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Ja, jeg har gått, hoppet og krøpet.Får bare beskjed om å få opp farten og få på dressen Veldig rart... Prøvd å loade fra et tidligere tidspunkt og sjekket da? Også kanskje starte spillet på nytt og loade til det tidspunktet igjen? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan i all verden skal jeg få på meg HEV-dressen i "Red Letter Day"Har prøvd det meste ,,,,,tror jeg..... Du har trykket på "E" ?? Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 termal77 har du brukt koder? Lenke til kommentar
termal77 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Ja, jeg prøver med "E" uten hell. Har også, som foreslått, startet spillet på nytt. Lastet ett stepp tilbake og fortsatte derfra. Lenke til kommentar
termal77 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 robB. Ja jeg skaffet meg noen ekstra våpen Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 robB. Ja jeg skaffet meg noen ekstra våpen Du må ikke bruke koder! Da har du jo drakta for før av, det er derfor det ikke går. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 robB. Ja jeg skaffet meg noen ekstra våpen Haha, er vel ikke "impulse 101" ? Da er det veldig vanskelig å ta på drakta 2 ganger.. Runn spillet før du cheater Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Er ikke stuck, men ok. Ca hvor lang tid skal det ta å lastened HL2 fra steam? Har 1mbit ADSL. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Er ikke stuck, men ok.Ca hvor lang tid skal det ta å lastened HL2 fra steam? Har 1mbit ADSL. Jeg har 1,5 mbit og hos meg tok det 2 timer.. Men det var ikke preloading. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har 1,5 mbit og hos meg tok det 2 timer..Men det var ikke preloading. Omg, nå står det på over 200min her, og går bare oppover, det er vel ikke no problem og bare trykke på krysset å starte hele greia på nytt? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har 1,5 mbit og hos meg tok det 2 timer..Men det var ikke preloading. Omg, nå står det på over 200min her, og går bare oppover, det er vel ikke no problem og bare trykke på krysset å starte hele greia på nytt? 200 min er jo rundt 3 timer, så det skal vel gå greit? La den stå på over natta da vel! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 200 min er jo rundt 3 timer, så det skal vel gå greit?La den stå på over natta da vel! Nå snudde den og begynte å telle nedover Så det går nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå