Lucifer 666 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvordan kommer jeg opp på platået over her? Har vært i en kontainer å sprengt opp døra for å komme rundt, men jeg kommer ikke videre vis jeg hopper på hoppet jeg står på nå... Ehh... ta litt større fart du. Jada, jeg kommer over hoppet og inn i et rør, men ikke videre fra andre siden av røret. Ser det står en supplybox oppå platået på bildet så jeg tenkte at jeg måtte opp der å gjøre noe. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Mulig jeg gir opp fort, men jeg har et problem her, det kommer fiender hele tida, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når Alyx skriker "Use the Gravity Gun, Gordon!". Hva skal jeg bruke den til? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Mulig jeg gir opp fort, men jeg har et problem her, det kommer fiender hele tida, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når Alyx skriker "Use the Gravity Gun, Gordon!". Hva skal jeg bruke den til? Hvor er du? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ah, glemte bildet! Håper det forklarer godt nok. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ah, glemte bildet! Håper det forklarer godt nok. Herregud da, se til venstre og der er det en slags ball som svirrer rundt inni en dings, bak Alyx der.. Skyt på den med grav.gunen Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg er stuck etter at jeg har skyti ned alle striderne, finner ikke ut hvor jeg skal gå....noen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg er stuck etter at jeg har skyti ned alle striderne, finner ikke ut hvor jeg skal gå....noen? åja, der ja... er stuck der hvor jeg drepte de hvite vaktene.... NOT du må ha med bilde.... Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 DAMN!!! folk gir jo opp altfor fort!?!? skjerp dere.. prøv dere litt frem. Har selv spilt gjennom HL2 uten de store besværa!! måtte bare si no!!! Lykke til videre folks! Lenke til kommentar
xxole Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er mulig "the zombie" og jeg står fast på samme sted. Jeg har i allefall skutt ned de to striderene og nå løper jag bare rundt i ruinene og leter etter en dør eller noe sånn som gjør at jeg kan komme meg videre. Aner ikke hvor jeg skal.???? HL2 skulle hatt et sånt kompass eller map som det er i batlefield og lignende. Da hadde det ikke vert så frustrerende. Man har jo lyst til å spille men å gå og lete hele tiden blir bare frustrerende I allefall. Her står altså jeg fast.ø Noen som gidder å hjelpe meg videre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Om jeg husker rett så skal det være en plankegang et sted der som du skal gå over.... Til de som står fast: Utforsk stedene litt bedre, alle ville ha funnet løsningen selv om dette ble gjort. Omtrent alle steder har en logisk veg å gå... Lenke til kommentar
xxole Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant noen stålbjelker som jeg kunne gå på for så å hoppe ned på veien ved siden av bygningen. Nå står jeg og titter ned på en greie som griller noen beholdere. Jeg har prøvd å hoppe ned på den greia men dør. Så har jeg prøvd å hoppe over på den andre sida.... men dør... osv....... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Da går du rett og slett videre, og bryr deg ikke mer med den. På samme måte som du ikke ble værende på stranda med de koselige skapningene som kom uten ende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg. PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg. PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ?? beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd. Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med. offtopic, max 4 linjer i signatur. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant noen stålbjelker som jeg kunne gå på for så å hoppe ned på veien ved siden av bygningen.Nå står jeg og titter ned på en greie som griller noen beholdere. Jeg har prøvd å hoppe ned på den greia men dør. Så har jeg prøvd å hoppe over på den andre sida.... men dør... osv....... Du ser sikkert at noen av beholderne ikke går gjennom denne greia som "griller", men går i en motsatt vei. Da går du ut på broa og trykker "Use-knappen" mot den siden beholderen åpner seg på. Da vil få oppleve en liten "sightseeing". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg. PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ?? beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd. Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med. offtopic, max 4 linjer i signatur. Har ikke peiling på hvordan jeg tar bilder, og mindre hvordan jeg poster dem her Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 F5 tar vel bilder. ellers kan du bruke print screen og kopiere inn i paint og lagre som .JPEG for å legge dem ved her er det en mulighet som heter "vedlagt fil" så finner du bildet og legger det ut... Unnskyld min dårlige formuleringsevne. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg. PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ?? beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd. Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med. offtopic, max 4 linjer i signatur. Har ikke peiling på hvordan jeg tar bilder, og mindre hvordan jeg poster dem her Trykk F5-tasten (over 6-tasten). Du finner bildene, tar mitt tilfelle som eksempel, "D:\Spill\Valve\SteamApps\guezz\half-life 2\hl2\screenshots" Edit: For treg... Endret 27. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg. PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ?? beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd. Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med. offtopic, max 4 linjer i signatur. Et annet hint er vel å bruke gravity-gun? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg. PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ?? beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd. Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med. offtopic, max 4 linjer i signatur. Et annet hint er vel å bruke gravity-gun? sa at han ikke skulle bruke skudd... man KASTER ting med grav gun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå