d0ppler Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Takk, skal sjekke nærmere etter raketter. Får se hvor lenge helsa holder altså, når man først "knekker koden" på hvordan man skal ta gunships, så er dette det letteste i verden, siden de gir deg INGEN skade så lenge du har en rakett i lufta.. se min siste post... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Sant det der, siden de prøver å skyte ned raketten... Bare styr den langt utenom gunship`en først så dem ikke treffer... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Takk, skal sjekke nærmere etter raketter. Får se hvor lenge helsa holder altså, når man først "knekker koden" på hvordan man skal ta gunships, så er dette det letteste i verden, siden de gir deg INGEN skade så lenge du har en rakett i lufta.. se min siste post... Jepp, er fortsatt fersking på dette våpenet, så nå blir det å trene litt Lenke til kommentar
applet Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Dersom jeg ikke husker feil så står det en boks m evig mange raketter i en varebil. Du må forbi/rundt/gjennom de andre bilene for å komme til den. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg tenkte cheat-messig. Jeg vil rote rundt, men når jeg bruker impulse 101 får jeg bare den organsje Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) hva gjør jeg her.. Kommer meg ikke videre.... Første gangen jeg sitter fast faktisk.. Tror det bare er en filleting da... Men gidder ikke å prøve å finne det ut... Noen som kan hjelpe? her nettopp fått den nye grav. gunner'n... Endret 25. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Flere bilder Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Dette er de 3 alternativene jeg har... Bilde nr. 1 og 3 er det veiene jeg kan gå, men jeg kan ikke hoppe lenger og ett energi-skjold stopper meg, mens hvis jeg snur meg rundt på bilde nr. 2, så går jeg bare tilbake... Endret 25. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 hva gjør jeg her.. Kommer meg ikke videre.... Første gangen jeg sitter fast faktisk.. Tror det bare er en filleting da... Men gidder ikke å prøve å finne det ut... Noen som kan hjelpe? her nettopp fått den nye grav. gunner'n... kan du ikke hoppe ned på bilde nr.1? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Jo, trodde jeg med... men jeg kan ikke hoppe lenger... Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Inn på bilde1 og til høyre? Endret 25. november 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Sitter fast igjen... hva skal jeg gjøre her? Noe med desse kulene jeg kan få tak i med grav gunneren? Endret 25. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Sitter fast igjen...hva skal jeg gjøre her? Noe med desse kulene jeg kan få tak i med grav gunneren? Høyreklikk kanskje På den helt til venstre.. PS: Dere gir opp for fort Endret 25. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Sitter fast igjen...hva skal jeg gjøre her? Noe med desse kulene jeg kan få tak i med grav gunneren? Høyreklikk kanskje På den helt til venstre.. PS: Dere gir opp for fort Da kommer det bare slike kuler... Jeg gir ikke opp lett.. er første gangen jeg spør om hjelp... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Sitter fast igjen...hva skal jeg gjøre her? Noe med desse kulene jeg kan få tak i med grav gunneren? Høyreklikk kanskje På den helt til venstre.. PS: Dere gir opp for fort Da kommer det bare slike kuler... Jeg gir ikke opp lett.. er første gangen jeg spør om hjelp... Nei det er bare og dra til seg kulene i søylen helt til venstre. En 3-4-5 av dem eller noe. Så ryker skjoldet. bare pass på og skyt kulene langt vekk og ikke inn i søylen igjen! Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 jeg har faktisk klart å sette meg fast her: *se screenshot sikkert en simpel løsning, tenker vel litt for komplisert nå... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 jeg har faktisk klart å sette meg fast her: *se screenshot sikkert en simpel løsning, tenker vel litt for komplisert nå... Klatre opp stigen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 jeg har faktisk klart å sette meg fast her: *se screenshot sikkert en simpel løsning, tenker vel litt for komplisert nå... Klatre opp stigen? jklatre opp stigen og gå planken :!: Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 huff da, jeg hadde jo klarta opp og vært borte å hente kulene og etc... men klarte å unngå å se ned... *flaut* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Denne tråden gjør ingen ting annent en at folk gir opp for lett. Sitter du fast, så skru av data to timer, værtfall hold deg borte fra den i to timer og gjør noe annen. Så prøver du igjen. Det er metode som funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå