Caddy Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Offtopic meget enkel løsning på alt... Bruk cheats.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Offtopic meget enkel løsning på alt... Bruk cheats.. Vil runne spillet uten cheates.... ellers takk. Help anyone? Atrax @ Lage film til meg? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Offtopic meget enkel løsning på alt... Bruk cheats.. Vil runne spillet uten cheates.... ellers takk. Help anyone? Atrax @ Lage film til meg? Om jeg husker rett kommer det en sån svær spider og sjyter etter deg nesten med en gang du kommer opp dær... da lager den en plass hvor du kan gå... vis jeg husker feil si ifra... For jeg har nettopp jort det og vil hjelpe deg. Edit: ble ferdig med spillet idag Endret 23. november 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 praut86: bildene funker ikke. 404 Fiksa på bilda nå : Bilde1, Bilde2 Jeg finner altså ikke veien videre Skal jeg bort på den sida som på bilde1? , i såfall jeg får meg ikke bort der Jeg er sikkert helt på villspor her.. Er det noe spesielt jeg må gjøre Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Edit: Jeg har fjernet tipsene mine her samt potensielle spoilere. Endret 25. november 2004 av Hidden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 FuZzY^ Om jeg tolker bildene rett så skal du så høgt opp du kan komme. Der finner du raketter nok for en liten krig. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) ChristerN: Last ned vedlegget. Pakk ut .dem-filene til \half-life 2\hl2\ og skriv 'playdemo ravenholm1', og når den er ferdig, 'playdemo ravenholm2'. Endret 24. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) FuZzY^: Demo er i vedlegget... Endret 24. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hei. Joda, har skutt helikoptrene. Også er det noen store metalplater som beveger på seg hvis man skyter på de. De går ikke rundt da, står stille, men beveger seg opp/ned når de blir truffet....men, de går ikke i stykker...har jeg oversett noe, eller hva skjer lissom ?? -pål- Det jeg gjorde var å skyte på en av de to platene, til den spratt opp og når jeg skjør på den igjen, falt den ned og så ødelagt ut, da spratt det opp noe greier fra toppen av tårnet og jeg kunne begynne å skyte de ned.. Tilslutt sa det bang:) Jeg har nettopp blitt ferdig med spillet, trodde jeg hadde driti meg ut ved å være treg på slutten, men det gikk greit (når jeg fant ut hva jeg måtte skyte på). Slik gjorde jeg det i tårnet: Jeg brukte de energikulene som ammunisjon og skjøt på den hvit-gule spheren som man ser på toppen mens orbkula er på vei oppover. Dette vil føre til at et panserskjold å komme opp (kurvede plater lik appelisinbåtskall i formen). Disse er det du må skyte vekk. På siste forsøk da jeg lykkes - skjøt jeg ikke på de to skipene som angriper meg (hadde ikke tid), konsentrerte meg 100% om skjoldet. Det er ikke noe problem, bare sikt og skyt. Jeg hadde vel 30-40% health igjen da jeg lykkes og det var game over. Bra slutt Lurer på om jeg skal gidde å se etter Ruby.. Lenke til kommentar
xxole Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Nå har jeg fått ut kontakten i det rommet som er inni broen. Må jeg virkelig balansere helt tilbake for å komme opp på broen eller er det en annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Du må tilbake samme vei.. quicksave mye.. Du kan jo bruke noclip-koden, men det er jo ikke noe gøy. Men husk for guds skyld å trykke på bryteren i samme rom, ellers blir det dobbel tur!!! Endret 24. november 2004 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Nå har jeg fått ut kontakten i det rommet som er inni broen. Må jeg virkelig balansere helt tilbake for å komme opp på broen eller er det en annen måte å gjøre det på? Ja du må tilbake. NB, men husk å trykk på knappen også... Jeg tok bare ruta og stikkontakten og stakk tilbake...surra mye før jeg gikk tilbake og der ja............... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 FuZzY^:Demo er i vedlegget... Hehe lol. Takker. Skal se den etter skolen Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Nå har jeg fått ut kontakten i det rommet som er inni broen. Må jeg virkelig balansere helt tilbake for å komme opp på broen eller er det en annen måte å gjøre det på? du må tilbake samme vei som du kom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Sitter fast her. Er på en vindmølle ting ute i vannet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Sitter fast her. Er på en vindmølle ting ute i vannet. Under vann er det en hule, gå inn der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) sitter fast i det store rommet med en heis i midten på the citadel (har bare blå grav gunner) Ligg er bilde et annet sted idenne tråden. edit: her Endret 24. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 sitter fast i det store rommet med en heis i midten på the citadel (har bare blå grav gunner) Ligg er bilde et annet sted idenne tråden. edit: her Trykk på bryteren til heisen og vent. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hva skal jeg gjøre her? Har akkurat skutt ned 2 gunships... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 sitter fast i det store rommet med en heis i midten på the citadel (har bare blå grav gunner) Ligg er bilde et annet sted idenne tråden. edit: her Trykk på bryteren til heisen og vent. men det kommer for mange combines som pwner meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå