ChristerN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Uhm, det er gjort, kommet her, har vært inn vinduet til høyre og ned der osv.. men finner faen ikke veien videre herfra.. *BLIND OG DUM* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 yes, endelig ferdig med follow freeman, var |-| så nære på å jukse. stygge strider som skulle ksyte meg Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva faan skal je gjerra?!??!?! Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Never mind.. Jeg runda det nå!! HAHAHAH!! :!: Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så hjelp meg da.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) da er jeg her... EDIT: får man ingen andre gunnere? Endret 23. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Help me plz!! Så så... Plukk opp de energikulene fra de to søylene og skyt på den roterende teleporteringen som Dr. Breen befinner seg i (tror det var teleporteringen hans). Uansett skyt på den til alle delene forsvinner. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så hjelp meg da.. Herregud da man.. SER du ikke stigen rett fram der...??? Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så hjelp meg da.. Herregud da man.. SER du ikke stigen rett fram der...??? Den pitte lille korte? jo selvfølgelig, men ingen etter det nei.. hvor skal jeg etter at jeg går opp den lille stigen.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så hjelp meg da.. Herregud da man.. SER du ikke stigen rett fram der...??? Den pitte lille korte? jo selvfølgelig, men ingen etter det nei.. hvor skal jeg etter at jeg går opp den lille stigen.. Om jeg husker rett.. inn den døren som lyser opp der... Så hopp i veg. Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så hjelp meg da.. Herregud da man.. SER du ikke stigen rett fram der...??? Den pitte lille korte? jo selvfølgelig, men ingen etter det nei.. hvor skal jeg etter at jeg går opp den lille stigen.. Om jeg husker rett.. inn den døren som lyser opp der... Så hopp i veg. Har vært inn den døren der, men nrå ejg har skutt meg i vei der kommer jeg ned på samme stedet igjen og ingen vei videre..Den rampen faller ikke ned før du går inn der.. KOmmer ut en dør nede som var stengt før.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ta ut energiballer og send mot den. Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Argh, hopper rundther nå i ravenholm, kommer ikke videre.. Komman, give me the solution!! SHOW ME THE MONEY SHOW ME THE MONEY!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Herregud! Finn deg noen esker, biler whatever, og hopp på det! Prøv deg fram. Denne tråden gir dag bare minde motivasjon, og lettere for å spørre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 litt rart at ale spør om ravenholm for det meste :!: sliter litt med straiders og sånn. Men misforstod det dere sa om citadelen, er ikke at du ser mennesker blir til combines/straiders eller whatever, ser bare hvordan de ser ut, eller noen få da. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har satt meg fast... igjen.. Bilde1, Bilde2 Jeg finner ikke veien videre. Skal jeg bort på den sida som på bilde1? , i såfall jeg får meg ikke bort der Jeg er sikkert helt på villspor her.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Deelix Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Thomas... jeg fant det ut senere, med det første stedet du hadde satt deg fast, fant ikke jeg heller, men ble så forbanna at jeg stabla div. stæsj oppåhveandre og kom opp på en måte som ikke egentlig skal være mulig.. spillet EIER!!! så mange buligheter Lenke til kommentar
blackops Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Argh, hopper rundther nå i ravenholm, kommer ikke videre.. Komman, give me the solution!! SHOW ME THE MONEY SHOW ME THE MONEY!! Du skal inn den lyse døra som tidligee nemnt, inni huset (ned trappa) er det ein stige opp på ein hems med eit par headcrabs... der er det ei dør, gå ut døra Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 praut86: bildene funker ikke. 404 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Nå kommer jeg ingen vei!! straiders går rundt og rundt, men jeg har ikke rakketer så får ikke skutt dem. Jeg finner ingen raketter. Jeg vet ikke hvor jeg skal gå. Alle hjelperene mine dør og så kommer de tilbake igjen 2-3 min etterpå. Endret 23. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå