Learning To Fly Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ang båten vet flammehavet... jeg så aldri noen rampe, og prøvde heller aldri åkjøre gjennom flammene. jeg kjørte rett og slett bare opp på kanten til høyre. gikk enkelt på første forsøk! Det er da oppe til høyre denne rampen liksom er. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Nå skjønner jeg ikke hvor jeg skal! Jeg har hentet bilen og kjørt over alt. Etter jeg har hoppet over brua så prøvde jeg å kjøre inn i tunnelen (se bilde) men så kommer Loading meldingen, men når den er ferdig så blir jeg snud 180 grader og må kjøre ut igjen Hvor skal jeg?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Det skjedde med meg og. Du må bare inn i tunellen igjen Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg sitter fast! Kommer meg ikke videre. Bilde1 , Bilde2, Bilde 3 Er jeg på villspor her? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg sitter fast! Kommer meg ikke videre. Bilde1 , Bilde2, Bilde 3 Er jeg på villspor her? Jeg var der i stad... Skal du ikke bare snu deg på Bilde 2 og gå videre? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg sitter fast! Kommer meg ikke videre. Bilde1 , Bilde2, Bilde 3 Er jeg på villspor her? Snu rundt på bilde 2 og fortsett bortover! Du er på rett spor! Du skal ikke ned på bakken med det aller første. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Det funka ikke...han sier follow me, snur ryggen til og blir stående... Sure greier.. Andre ideer? Mem Samme problem her.. Jeg tror jeg bomba han med alt jeg hadde av sprengstoff og ammo, blåste tønner og kasser i trynet hans.. Så fant ut at no_clip var eneste løsning. Når jeg kom inn i rommet, skjedde det ingenting. Mannen stod fremdeles ved døra. Så jeg måtte bruke no_clip videre gjennom den låste døra til venste for radioutstyret med Alyx i skjermen. Da kommer det loading, så fortsatte spillet. Mistet alt hva Alyx måtte ha å si da. Edit: tror console-kommandoen var sv_noclip ,men husker ikke. Mulig du må skrive sv_cheats 1 først. Endret 22. november 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Det skjedde med meg og. Du må bare inn i tunellen igjen Ok, skal prøve det... Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Hei. Er stuck endel tidligere i spillet enn mange andre har kommet ser jeg men.... Jeg har fått grav.gun, er nå inne i en by (der jeg finner de første sagbladene bl.a.), har slått av strømmen på en sånn liten innhengning og klatret opp på et tak hvor denne russeren (eller hva han nå enn er) har sagt "Well done... bla bla... feel free to use my traps... bla bla). Men hva nå?? Jeg regner med at jeg må opp i toppetasjen på det huset, men hvordan kommer jeg dit?? Takk takk. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 YES! hater ravenholm! er i det hullet nå, og hvor skal jeg derfra? Har prøvd å drepe alle slemminger, men de bare kommer i det uendelige! Hva gjorde du da? Sitter fast etter russeren forlot meg. Og konstant ape-zombie spawn. Stopper aldri. Sigh, vet ikke hvor jeg skal gå Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ta screens folkens, mye enklere å hjelpe da:) Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ta screens folkens, mye enklere å hjelpe da:) Sant. Men det var en som satt fast på samme sted med screen. Kunne quota screenshotet, men satset på at noen visste . Vel, jeg fant ut nå. Måtte bare stå og vente lenge, så kom det en heis til meg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Hei. Er stuck endel tidligere i spillet enn mange andre har kommet ser jeg men.... Jeg har fått grav.gun, er nå inne i en by (der jeg finner de første sagbladene bl.a.), har slått av strømmen på en sånn liten innhengning og klatret opp på et tak hvor denne russeren (eller hva han nå enn er) har sagt "Well done... bla bla... feel free to use my traps... bla bla). Men hva nå?? Jeg regner med at jeg må opp i toppetasjen på det huset, men hvordan kommer jeg dit?? Takk takk. Husker jeg var der for ca 1 time siden. Jeg bare prøvde å se hvor det er logisk å hoppe /gå videre, prøv deg fram! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 sitter fast i laserrommet, skal man hoppe gjennom laserne, det går ikke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 sitter fast i laserrommet, skal man hoppe gjennom laserne, det går ikke her er ihvertfall første steg.. rart du ikke fant den.. Vel.. han kan da hoppe kan han vel ikke? Går jo an å ta i bruk noen hjelpemiddler.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) ok, fant det ut istad, men sliter der hvor man skal ta de tre generatorene, virker som den ALDRI saver på min hl2... hadde 3 karer, såsava jeg mange ganger, så daua to av de, og der var synd SÅ sitter fast der hvor man har tatt alle tre generatorer og er i "Hovedrommet" under kuppelen EDIT: fixa det med crossbow og mr.superman Endret 22. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Nå du kommer ned trappene, snur du 90 grader mot høyre. Så får du med deg Barney inn der. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Quicksave= f6 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 eller mouse4 myyyyyye lettere. Lenke til kommentar
frediko Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg får rett og slett ikke satt i stikk-kontakten! (bug?) Kan noen hjelp meg? Jeg går ut ifra at det er dette som skal gjøres...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå