Entity extraction Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 i'm stuck! har magert utvalg av våpen og ammunisjon, og ingenting som duger på helikopteret. hva gjør jeg? Så vidt jeg husker så må du ta en Forrest Gump her..... V Først må han opp i tårnet og skru på svitsjen for å åpne porten som stenger av elven. ja, men for å komme seg unna helikopter må han gumpe V Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Når du kommer inn ser du tre (3) brytere, 2 av dem er slått av, og er røde, 1 står på og er grønn.Slå av den grønne og! Gå nå ut av huset og se opp, da kommer du til og se en vindmølle, tvers over ligger det en metall-plate, denne ligger aggregatene på, bruk Grav. Gun å kast opp div. ting som murstein og tønner! Platen vil til slutt falle ned og du har aggregatene, husker ikke helt om begge 2, ligger på platen, ellers er det bare å lete litt rundt! Hm.. Hvorfor skru av den grønne? Ser ikke helt poenget. Dessuten ligger et batteri (aggregat?) på senga i samme hus som bryterne. Og ett til er under pansret på en bil som ligger til høyre når du kommer ut fra huset med bryterne. Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Hvordan bruker man gravity gun for å sette opp mobile turrets etter at de har falt? Løfter dem opp, skyter dem rundt og denger dem i veggen, men får dem ikke til å stå riktig. Har kommet til der hvor man skal sette opp 3 turrets for å forsvare seg mot fientlig inf, de slår dem overende og stemmen i bakgrunnen sier de må reises opp. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Bruk "use" knappen. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Bruk "use" knappen. Eller plukk den opp med gravitygunen (høyre musetast). Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Turretsene setter du best opp ved å løfte dem med "use". da retter de seg automatisk opp med munningen mot eller fra deg. Jeg likte dem så gdt at jeg tok med en av de to første videre. dermed hadde jeg 4 turrets de andre stedene :!: . prøvde å få med en gjennom teleporten men neeida! Ang båten vet flammehavet... jeg så aldri noen rampe, og prøvde heller aldri å kjøre gjennom flammene. jeg kjørte rett og slett bare opp på kanten til høyre. gikk enkelt på første forsøk! Endret 22. november 2004 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg likte dem så gdt at jeg tok med en av de to første videre. dermed hadde jeg 4 turrets de andre stedene :!: . prøvde å få med en gjennom teleporten men neeida! Hehe, gjorde akkurat det samme selv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 jeg skjønner ikke hva man skal gjøre for å stoppe breen fra å stikke av på slutten, kan noen hjelpe ? har prøvd å skyte de energi kulene på han og alt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 jeg skjønner ikke hva man skal gjøre for å stoppe breen fra å stikke av på slutten, kan noen hjelpe ? har prøvd å skyte de energi kulene på han og alt. Du kan ikkje hindre ham i å slippe unna. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 men jeg får jo bare mission failed også loader den på nytt ?!? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 men jeg får jo bare mission failed også loader den på nytt ?!? Mener du i slutten etter at du har tatt de flygende skipene? Da skal du skyte energikuler mot den store kulen.(eller rett under den) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Ikke kula, men de roterende tingene på toppen Endret 22. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 mhm. skal prøves. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ikke kula, men de roterende tingene på toppen Jepp, kom på det nå. Lenke til kommentar
mem Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ganske så stuck jeg også! Akkurat fulgt etter "leon" (en neger) inn i et rom hvor vi får vite av en dame at hun har pratet med Alex og at faren hennes er bortført. Står også en enøyd gnom der som sier en settning men siden vil ingen snakke med meg. "Leon" sier riktignok: folow me eller noe sånt, men han flytter seg ikke en millimeter fra dør åpningen. I motsatt side av rommet er det en dør men denne er låst. Lurer litt på om det er en bug her eller er det jeg som ikke skjønner det åpenbare? Help pleaze! mem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 noen som kan gi et screenshot av energikulene? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Edit: Jeg har fjernet tipsene mine her samt potensielle spoilere. Endret 25. november 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Hva skal jeg gjøre her? Hu dama sier "this way mister freeman" elns, men jeg går inn i heisen og ingenting skjer. Hu dama står bare å ser på meg. Prøver å trykke på knappen i heisen men ikkeno skjer. Det er heller ingen "fysikk" inne i heisen, blir ingen kulehull eller noe som helst, fatter ingenting... Lenke til kommentar
mem Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ganske så stuck jeg også!Akkurat fulgt etter "leon" (en neger) inn i et rom hvor vi får vite av en dame at hun har pratet med Alex og at faren hennes er bortført. Står også en enøyd gnom der som sier en settning men siden vil ingen snakke med meg. "Leon" sier riktignok: folow me eller noe sånt, men han flytter seg ikke en millimeter fra dør åpningen. I motsatt side av rommet er det en dør men denne er låst. Lurer litt på om det er en bug her eller er det jeg som ikke skjønner det åpenbare? Help pleaze! mem. Har du forsøkt å bare løpe på ham med vilje? Jeg opplevde noe lignende, og bumpet bare inn i ham, hvorpå han flyttet seg og så løp videre foran meg. Takk for svar. Kanskje vi har opplevd det samme.... For å komme meg inn i rommet i det hele tatt må jeg snike meg inn før "leon" går inn.. Skal prøve som du sier å bare løpe inni ham, men tviler litt på at det vil hjelpe..... Mem Lenke til kommentar
mem Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Ganske så stuck jeg også!Akkurat fulgt etter "leon" (en neger) inn i et rom hvor vi får vite av en dame at hun har pratet med Alex og at faren hennes er bortført. Står også en enøyd gnom der som sier en settning men siden vil ingen snakke med meg. "Leon" sier riktignok: folow me eller noe sånt, men han flytter seg ikke en millimeter fra dør åpningen. I motsatt side av rommet er det en dør men denne er låst. Lurer litt på om det er en bug her eller er det jeg som ikke skjønner det åpenbare? Help pleaze! mem. Har du forsøkt å bare løpe på ham med vilje? Jeg opplevde noe lignende, og bumpet bare inn i ham, hvorpå han flyttet seg og så løp videre foran meg. Takk for svar. Kanskje vi har opplevd det samme.... For å komme meg inn i rommet i det hele tatt må jeg snike meg inn før "leon" går inn.. Skal prøve som du sier å bare løpe inni ham, men tviler litt på at det vil hjelpe..... Mem Det funka ikke...han sier follow me, snur ryggen til og blir stående... Sure greier.. Andre ideer? Mem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå