Elensar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du svinger til høgre, slik som du ser det på det nederste bildet, da kjem du videre men, da kommer jeg jo bare tilbake til der jeg kom fra og ikke videre nei, du kom frå den porten som er lukka Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kommer ikkje lengre enn dette Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Etter at man har kjørt buggyen en stund og ender opp på en "camp" der man parkerer buggyen i en garasje. Så sier han duden: "Theres a secret passage by the cliffside over here. But first we gotta take down this attack!" Så gjør jeg det, skyter alle folka, men dem andre vennene mine blir drept av det store romskipet. Hva gjør jeg? Fyrtårnet. Plast: Jo det er til høyre der. Du kommer fra den store døren rett bak deg på bilde 2. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vel, jeg går ned i tunellen under tog skinnene, og hun Alex skyter en fiende rett over meg, men jeg aner ikke hvor jeg skal etter det, kommer ikke opp noe sted! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du skal gå inn i noen av de "boksene" som frakter mennesker. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ja men hvordan kommer jeg meg inn i de boksene da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ja men hvordan kommer jeg meg inn i de boksene da? Trykk "e" når du står ved en av de. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vel, jeg går ned i tunellen under tog skinnene, og hun Alex skyter en fiende rett over meg, men jeg aner ikke hvor jeg skal etter det, kommer ikke opp noe sted! Løp ned, under henne og til høyre. Så hopper hun ned til deg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hæh? skjønner ingenting? Jeg går ned i tunellen under tog skinnene, ingen bokser der? De blir jo fragtet rundt oppi taket.. hvordan kommer jeg meg til de? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vel, jeg går ned i tunellen under tog skinnene, og hun Alex skyter en fiende rett over meg, men jeg aner ikke hvor jeg skal etter det, kommer ikke opp noe sted! Løp ned, under henne og til høyre. Så hopper hun ned til deg hun står bare og ser på meg ovenifra hun, gidder ikke komme ned! Feil i spillet? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hun står bare og ser på meg ovenifra hun, gidder ikke komme ned! Feil i spillet? Gå bort til den stengte døren som er noe bortenfor. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) hun står bare og ser på meg ovenifra hun, gidder ikke komme ned! Feil i spillet? Hmm, forsøk å trykk E på alt rundt deg som du kan se da, og flytt på deg rundt omkring og løp litt. Hun skal hjelpe deg med en dør, så prøv å åpne den uten at hun er der nede. Jeg husker ikke at det var noe der jeg skulle gjre, men kanskje det var det? Kast en granat opp bak henne og se om du treffer et par monstre hun glemte eller noe Endret 21. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 er det bare jeg som ikke følger med? For jeg ser ingen dør i det hele tatt, jeg går inn under skinnene og tar til høyre, og så faller en fiende ned som Alex har skutt, så går jeg rundt hjørnet og der er det to rør som kommer ut fra veggen, har prøvd og hoppe på dem osv, men de hjalp meg ikke stort, og etter det var det ikke stort mer å gjøre sikkert noe jeg bare ikke har lagt merke til Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror jeg har kommet over en bug med min verson. Jeg er på dark energy og når jeg skal gå ut på en av de greiene som beveger seg rundt kjernen av reaktoren, (tror det er det) sklir jeg bare av med det samme den begynner å bevege seg. Er det noen andre her som har samme problemet? Er fa.. så irr! Bilder som viser hvor jeg har problemer: Virker som bare glattisen på toppen av den greia. Blir litt frustrert for jeg kommer ikke videre. XenZor Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror jeg har kommet over en bug med min verson.Jeg er på dark energy og når jeg skal gå ut på en av de greiene som beveger seg rundt kjernen av reaktoren, (tror det er det) sklir jeg bare av med det samme den begynner å bevege seg. Er det noen andre her som har samme problemet? Er fa.. så irr! Bilder som viser hvor jeg har problemer: Virker som bare glattisen på toppen av den greia. Blir litt frustrert for jeg kommer ikke videre. XenZor Merkelig Så på mens en kamerat rundet det idag og han sklei ikkje der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har kommet til det radioaktive vannet etter du får folk, men mister de. Kommer ikke over Lenke til kommentar
baverrud Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) [slettet] Endret 21. november 2004 av baverrud Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sitter fast ved det der dommedagsvåpenet til han slemmingen. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 [slettet] I et av rommene er det en barrikadert dør, flytt alt med grav gun og gå inn der. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sitter fast ved det der dommedagsvåpenet til han slemmingen. Hva skal jeg gjøre? *sigh* Spring til høyre til du finner en dør i bygget tvers over vegen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå