Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer faen ikek å hoppe over hopp nr 2 i highway 17.Rett etter du har lastet opp bilen med heisekrane og hoppet igjenom noen viduer sp kommer det en flyvemaskin og et jevla stort hopp som du ikke faen har nok fart til å klare å hoppe over. det førstet hoppet gikk heller ikke, kom halvveis liksom også haddddddaaa!!!! løste det første hoppet ved å blaste bilen opper fjellet med ma gravity gun.

Har man Nitrogen fart som jeg ikk e har oppdaget eller?

Nitrogen??

Når du er på vei mot hoppet, trykker du på "shift" for å aktivere turboen.

Lenke til kommentar
hva gjør jeg egentlig nå? to striders omringer meg og jeg sliter som f...

Sitter fast på samme som sted "Tjall" på side 16 i denne tråden. Bilde viser hvor jeg er. Men jeg har drept striderene, men jeg vet ikke hvor jeg skal gå. Noen som vet?

Er det på taket? Da hører du at NPC'ene sier "move towards the horse". Det er en statue av en hest, og du skal den veien. For å komme dit må du balansere på noen bjelker.

Lenke til kommentar

Etter at man har kjørt buggyen en stund og ender opp på en "camp" der man parkerer buggyen i en garasje. Så sier han duden: "Theres a secret passage by the cliffside over here. But first we gotta take down this attack!"

Så gjør jeg det, skyter alle folka, men dem andre vennene mine blir drept av det store romskipet.

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...