artificial Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 OK har fått vite at man skal holde inne shift. men det skjer fortsatt nada. hvilken knapp har man vanligvis assigna til shift jeg har walk slowly Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 hva gjør jeg egentlig nå? to striders omringer meg og jeg sliter som f... Sitter fast på samme som sted "Tjall" på side 16 i denne tråden. Bilde viser hvor jeg er. Men jeg har drept striderene, men jeg vet ikke hvor jeg skal gå. Noen som vet? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Klarer faen ikek å hoppe over hopp nr 2 i highway 17.Rett etter du har lastet opp bilen med heisekrane og hoppet igjenom noen viduer sp kommer det en flyvemaskin og et jevla stort hopp som du ikke faen har nok fart til å klare å hoppe over. det førstet hoppet gikk heller ikke, kom halvveis liksom også haddddddaaa!!!! løste det første hoppet ved å blaste bilen opper fjellet med ma gravity gun. Har man Nitrogen fart som jeg ikk e har oppdaget eller? Nitrogen?? Når du er på vei mot hoppet, trykker du på "shift" for å aktivere turboen. Lenke til kommentar
artificial Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Det skjer ingeneting om jeg trykker shift. ahhhhhhhh . sprint fant den nå. pfffff. takk for svar. brukt ca en time på dette Endret 21. november 2004 av artificial Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Det skjer ingeneting om jeg trykker shift. Kan det ha noe med at jeg lastet ned HL2 fra hmm.. ikke steam ihvertfall? Half-Life 2 skal kjøpes! Endret 21. november 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
artificial Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 seff. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 hva gjør jeg egentlig nå? to striders omringer meg og jeg sliter som f... Sitter fast på samme som sted "Tjall" på side 16 i denne tråden. Bilde viser hvor jeg er. Men jeg har drept striderene, men jeg vet ikke hvor jeg skal gå. Noen som vet? Er det på taket? Da hører du at NPC'ene sier "move towards the horse". Det er en statue av en hest, og du skal den veien. For å komme dit må du balansere på noen bjelker. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg sitter fast! Hva skal jeg gjøre nå egentlig? Bilde1 , Bilde2. Har prøvd et par timer nå. Er jeg helt på villspor? EDIT : måtte fikse linkene. Endret 21. november 2004 av praut86 Lenke til kommentar
artificial Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 praut86 bildene fungere ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 praut86: Du skal da de blå tønnene og dytte de inn i den kassa under hoppet. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Putt de blå tønnene under rampa i vannet. Edit:For sent ute igjen. Endret 21. november 2004 av ghbing Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Etter at man har kjørt buggyen en stund og ender opp på en "camp" der man parkerer buggyen i en garasje. Så sier han duden: "Theres a secret passage by the cliffside over here. But first we gotta take down this attack!" Så gjør jeg det, skyter alle folka, men dem andre vennene mine blir drept av det store romskipet. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 treng hjelp i ravensville Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 du skal videre bortover til høyre... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 hit, men ikkje lengre Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 gå til høgre Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) er ingen veg til høgre Endret 21. november 2004 av imastard Lenke til kommentar
Plast Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 _Hei_ Har kommet til canals i Half-Life 2 men jeg aner ikke hva jeg skall gjøre for å komme videre... Her er 2 screenshots så dere kan se hvor jeg mener hen. forfra bakfra Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Du svinger til høgre, slik som du ser det på det nederste bildet, da kjem du videre Lenke til kommentar
Plast Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Du svinger til høgre, slik som du ser det på det nederste bildet, da kjem du videre men, da kommer jeg jo bare tilbake til der jeg kom fra og ikke videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå