chokke Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom... jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall Jeg stilte dem opp i det rommet der de står, og så gjemte jeg meg i en av "båsene". Jeg gikk ut for å hjelpe til når det ble mange motstandere, og for å sette dem opp igjen med jevne mellomrom. Edit: Ta det med ro, det kommer flere frustrerende problemer. :!: XenZor mener du en celle? det var det eneste rommet med en inngang jeg fant HINT HINT: Blir lettere om du tar med deg en turret fra første sted (fått av en venn, m-momr) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg satt ut turetsene, og satt meg i en celle og campet jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 men turretene velter av granater. Men hvor er det rommet med en inngang? Er det en celle? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) blah dobbelpost, hvorfor ikke bruke et bilde: Endret 20. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan kommer jeg meg opp på balkongen? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan kommer jeg meg opp på balkongen? Bare følg veien bakover med øynene, så finner du hvor du skal opp. Den er inne på samme område, så du skal ikke zone ut. Sleit litt selv med å finne ut hvor jeg skulle opp. Det er den lille bygningen bak der hvor du løsna den plattformen (som kjørte ut). Der skal det være noen esker mener jeg å huske, som du kan hoppe opp på. Du finner det garantert ! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg sitter fast. Se BILDE. Jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer videre. Anyone? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du skal ikke den veien. Lenke til kommentar
Justin Time Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er stuck her: Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Tarannon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er på Highway 17 rett etter jeg har skutt ned den flygende greia, så skal jeg kjøre opp på selve motorveien, men den er stengt, så snakker jeg med han fyren i kjellern og han sier at han skal sende noen for å åpne den øyeblikkelig, men ingenting skjer, jeg kommer ikke videre. Hvor skal jeg etter å ha vært her? Har surra rundt her i en evighet, kommer ikke videre. Fatter ikke hvor jeg skal? Og vær så snill og si at de "dingsene" på stranden skal stå på rødt? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er stuck her: Hva gjør jeg? Du tester ett eller annet våpen der, og så blir porten åpnet for deg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tarannon: då må seff sette deg i bilen før den åpnes. Justin Time: Det monsteret opner for deg. gå helt framm til de stokkene. Lenke til kommentar
Tarannon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Eh..hæ? Porten er åpen, og jeg har kjørt videre der "ørten" ganger. Men jeg kommer aldri fram til noe nytt sted? Hvor skal jeg kjøre? Ender jeg ikke bare opp der jeg starta, altså der jeg fikk bilen? Har satt alle dingser på rødt, sett i kikkert, prøvd å prate med alle folk. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom... jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall Jeg stilte dem opp i det rommet der de står, og så gjemte jeg meg i en av "båsene". Jeg gikk ut for å hjelpe til når det ble mange motstandere, og for å sette dem opp igjen med jevne mellomrom. Edit: Ta det med ro, det kommer flere frustrerende problemer. :!: XenZor mener du en celle? Nei, jeg gjemte meg inne en av båsene hvor en turretene hadde stått. XenZor Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Eh..hæ? Porten er åpen, og jeg har kjørt videre der "ørten" ganger. Men jeg kommer aldri fram til noe nytt sted? Hvor skal jeg kjøre? Ender jeg ikke bare opp der jeg starta, altså der jeg fikk bilen? Har satt alle dingser på rødt, sett i kikkert, prøvd å prate med alle folk. Du skal det. Det ligner i allefall. Der er det iallefall menn som skyter på deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom... jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall Jeg stilte dem opp i det rommet der de står, og så gjemte jeg meg i en av "båsene". Jeg gikk ut for å hjelpe til når det ble mange motstandere, og for å sette dem opp igjen med jevne mellomrom. Edit: Ta det med ro, det kommer flere frustrerende problemer. :!: XenZor mener du en celle? Nei, jeg gjemte meg inne en av båsene hvor en turretene hadde stått. XenZor men hvordan stile du de opp? hadde du 3 stykk? Hva gjør jeg med de 5? (tok de med fra forrige turret greie) skal 2 stykk se den ene veien og den siste den andre veien (eller 3+2 for oss med 5 stykk)? Lenke til kommentar
S-pec-Z Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ehhh.... hva med å prøve å se hvor de kommer fra? (fokuser på en side!) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ok, tar det imorra tipper jeg (prøvd nok idag) begynte på nytt litt og stuck her: kommer ikke gjennom døra pga han til høyre og, koffereten hindra folka i å gå gjennom Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ok, tar det imorra tipper jeg (prøvd nok idag) begynte på nytt litt og stuck her: kommer ikke gjennom døra pga han til høyre og, koffereten hindra folka i å gå gjennom Kast kofferten på mannen som står i veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå