tjall Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hva gjør jeg egentlig nå? to striders omringer meg og jeg sliter som f... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hva gjør jeg egentlig nå? to striders omringer meg og jeg sliter som f... Bruk RPG'en. Det skal være en kasse med raketter et sted... Lenke til kommentar
tjall Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 men kan da ikke ta striders med den? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Med RPG'en går det greit, beste du kan bruke mot dem. En 3-4 raketter skulle gå bra... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dette er kort etter at man skal drive og sette opp 3 turrets. Har så gått gjennom en kjeller, der de skrudde av lyset og det hoppet ut en haug med folk. Kom så til dette stedet, og så skjer det ikke noe mer. Har ikke funnet noe som kan trykkes på heller. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Tror ikke denne er tatt før... får ikke deaktivert skjolddingsen, kan ikke dra ut kontakta med Manipulator. Finner ikke noe annet å gjøre, noen som kan hjelpe? Edit: Fant det ut, kasta nade inn i rommet. Endret 20. november 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tror ikke denne er tatt før... får ikke deaktivert skjolddingsen, kan ikke dra ut kontakta med Manipulator. Finner ikke noe annet å gjøre, noen som kan hjelpe? Edit: Fant det ut, kasta nade inn i rommet. Du skal hive en granat inn den åpne døren. Der kontakten er... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er på Highway 17 rett etter jeg har skutt ned den flygende greia, så skal jeg kjøre opp på selve motorveien, men den er stengt, så snakker jeg med han fyren i kjellern og han sier at han skal sende noen for å åpne den øyeblikkelig, men ingenting skjer, jeg kommer ikke videre. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er på Highway 17 rett etter jeg har skutt ned den flygende greia, så skal jeg kjøre opp på selve motorveien, men den er stengt, så snakker jeg med han fyren i kjellern og han sier at han skal sende noen for å åpne den øyeblikkelig, men ingenting skjer, jeg kommer ikke videre. Bare å kjøre opp til porten, så åpner den seg. Lenke til kommentar
applet Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ser det er ett spørsmål om dette tidligere i tråden, men den ga meg ingen svar. Jeg sitter fast i Raventown, kommer til en stige som er elektrisk. Men jeg finner ingen brytere i området rundt. Har vært inne i kraftstasjonen, fant forskyninger i hemmelig gang oppe på ene maskinen. Den ender i ett gjerde som jeg ikke kommer over. Vet det er en etage i det huset som ligger til høyre for der han mannspersonen sto og plaffet løs og sa at han skulle passe på meg, men jeg kommer heller ikke opp i den etagen. Og da snakker jeg om det huset der som den zombien er inne sperret og du kan skru på gassen og brenne ham. Hjelp jeg vil videre !! Jeg rota også litt der, det du må gjøre er å gå tilbake til der du møter han første gangen, der er det et pent lite diorama med brennende lik etc. På høyre siden er en gass-beholder, skru av gassen og gå inn døra som var skjult av flammehavet. Da kommer du før eller siden opp til det rommet hvor han stod og du kan skru av strømmen. Pass deg for svarte headcrabs... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ser det er ett spørsmål om dette tidligere i tråden, men den ga meg ingen svar. Jeg sitter fast i Raventown, kommer til en stige som er elektrisk. Men jeg finner ingen brytere i området rundt. Har vært inne i kraftstasjonen, fant forskyninger i hemmelig gang oppe på ene maskinen. Den ender i ett gjerde som jeg ikke kommer over. Vet det er en etage i det huset som ligger til høyre for der han mannspersonen sto og plaffet løs og sa at han skulle passe på meg, men jeg kommer heller ikke opp i den etagen. Og da snakker jeg om det huset der som den zombien er inne sperret og du kan skru på gassen og brenne ham. Hjelp jeg vil videre !! Jeg rota også litt der, det du må gjøre er å gå tilbake til der du møter han første gangen, der er det et pent lite diorama med brennende lik etc. På høyre siden er en gass-beholder, skru av gassen og gå inn døra som var skjult av flammehavet. Da kommer du før eller siden opp til det rommet hvor han stod og du kan skru av strømmen. Pass deg for svarte headcrabs... Det aller letteste, og mest logiske. Det går en kabel ut fra det inngjerda strøm greiene, og den følger du. Easy as that. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Korleis skal eg deaktivera "kraftfeltet"? Er i nova prospekt... Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Korleis skal eg deaktivera "kraftfeltet"? Er i nova prospekt... Skal være en luftsjakt i nærheten.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg er samme sted som tjall noen poster over/forrige side, har skutt ned begge striderene men jeg finner ikke noen vei videre? Hører "head for the horse" og ser den statuen, men finner ingen vei mot den!¨ Edit: fant det, måtte balansere over noen bjelker:) Endret 20. november 2004 av pronoob Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Korleis skal eg deaktivera "kraftfeltet"? Er i nova prospekt... Skal være en luftsjakt i nærheten.. Jepp, bak noen ting i hjørnet. Bruk gravity gunnern til å løfte vekk så ser du. Lenke til kommentar
applet Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det aller letteste, og mest logiske. Det går en kabel ut fra det inngjerda strøm greiene, og den følger du. Easy as that. Ehh... hvordan? Den kabelen går opp til et vindu i andre eller tredje etasje. Dersom du har funnet en vei opp dit som går direkte langs kabelen så vil jeg gjerne høre om det.. Den går jo ikke i nærheten av døra opp dit..? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Korleis skal eg deaktivera "kraftfeltet"? Er i nova prospekt... Er en luftsjakt til høyre for deg på bildet. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) .p Hvordan kommer man seg opp der du står i screenshotet? Bildet: http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3137417 Endret 20. november 2004 av suzze Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det aller letteste, og mest logiske. Det går en kabel ut fra det inngjerda strøm greiene, og den følger du. Easy as that. Ehh... hvordan? Den kabelen går opp til et vindu i andre eller tredje etasje. Dersom du har funnet en vei opp dit som går direkte langs kabelen så vil jeg gjerne høre om det.. Den går jo ikke i nærheten av døra opp dit..? Jeg bare så på kablen. Og den gikk inn i et vindu, så jeg gikk inn i den bygningen og fant brytern. Lenke til kommentar
applet Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det aller letteste, og mest logiske. Det går en kabel ut fra det inngjerda strøm greiene, og den følger du. Easy as that. Ehh... hvordan? Den kabelen går opp til et vindu i andre eller tredje etasje. Dersom du har funnet en vei opp dit som går direkte langs kabelen så vil jeg gjerne høre om det.. Den går jo ikke i nærheten av døra opp dit..? Jeg bare så på kablen. Og den gikk inn i et vindu, så jeg gikk inn i den bygningen og fant brytern. Jo, men han har jo åpenbart ikke funnet døra. Det var jo derfor han spurte. Jeg så også kabelen, men fant først ingen vei inn... Ok, da er det oppklart, move on, nothing to see here... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå