snoemann Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Uhm oki, rart jeg ikke tilfeldigvis prøvde det Skøt på mye annet rart Uansett... heh... mystisk .. Lenke til kommentar
HowardMMB Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Hei, jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei) som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten) Jeg lasta ned/aktiviserte spillet via Steam, , og kan derfor ikke finne denne direkte shortcuten. Noen ide om hvordan aktivisere juksekode ved Steam-installasjon ? (Beklager viss dette er spurt om før, kunne ikke finne det) HH Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) hepp, hvordan skal man overleve på best mulig måte,i denne settingen med kun tre turrets og elver med soldater som kommer, noen smart måte å plassere turretene på ? er litt frustrert nå hmmm fikk ikke lagt ved vedlegg, den vil ikke motta det jaja fikk lastet det opp til serveren Bilde Endret 19. november 2004 av nerd-light Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Hei,jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei) som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten) Jeg lasta ned/aktiviserte spillet via Steam, , og kan derfor ikke finne denne direkte shortcuten. Noen ide om hvordan aktivisere juksekode ved Steam-installasjon ? (Beklager viss dette er spurt om før, kunne ikke finne det) HH Høyreklikk på half-life2 i steam, og velg "Create Desktop Shortcut"... Gjør som du selv sa, legg til -console, men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet.. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Hei,jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei) som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten) Jeg lasta ned/aktiviserte spillet via Steam, , og kan derfor ikke finne denne direkte shortcuten. Noen ide om hvordan aktivisere juksekode ved Steam-installasjon ? (Beklager viss dette er spurt om før, kunne ikke finne det) HH Høyreklikk på half-life2 i steam, og velg "Create Desktop Shortcut"... Gjør som du selv sa, legg til -console, men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet.. cheat menu kan legges til fra instillinger i hl2, så dere trenger ikke redigere fil egenskaper for hl2.exe. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom... jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall edit: dessuten treffer jeg sjelden granaten med gravitygunnern, men det er velmere et øvingsproblem, dessuten når de ligger på siden tar det en stund får de kommer i oppreist stilling når jeg løfter dem opp, eller kanskje jeg bruker feil løfteteknikk Endret 20. november 2004 av nerd-light Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom... jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall Jeg stilte dem opp i det rommet der de står, og så gjemte jeg meg i en av "båsene". Jeg gikk ut for å hjelpe til når det ble mange motstandere, og for å sette dem opp igjen med jevne mellomrom. Edit: Ta det med ro, det kommer flere frustrerende problemer. :!: XenZor Endret 20. november 2004 av XenZor Lenke til kommentar
vix Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 "Endelig" slutt ,utrolig bra spill Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 trenger hjelp !! er med et sånn tårn med et lys på toppen... han ene fyren sa at det var en hemmelig vei jeg skulle ta.. jeg kan se en vei nedenfor klippen men veit ikke hvordan jeg kommer meg dit ,, har holdt pp lenge nok akkurat der.. begynner å bli litt lei . Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 trenger hjelp !! er med et sånn tårn med et lys på toppen... han ene fyren sa at det var en hemmelig vei jeg skulle ta.. jeg kan se en vei nedenfor klippen men veit ikke hvordan jeg kommer meg dit ,, har holdt pp lenge nok akkurat der.. begynner å bli litt lei . Mannen skal lede deg til kjelleren i fyrtårnet og vise deg en hemmelig gang ut til den hemmelige "veien". Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 han fyren med røde kors klær står bare etasjen over der.. og gjør ingen ting. Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 de andre 2 er død.. hvis ikke de kan dø.. så mye jeg starta _VELDIG_ langt tilbake i spillet... det gidder jeg ikke, save måten på hl2 er ikke bra med andre ord sux0r. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Skylle egentlig ønske jeg stod fast et sted enda jeg også. Men jeg er dessverre ferdig Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Hei,jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei) som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten) Jeg lasta ned/aktiviserte spillet via Steam, , og kan derfor ikke finne denne direkte shortcuten. Noen ide om hvordan aktivisere juksekode ved Steam-installasjon ? (Beklager viss dette er spurt om før, kunne ikke finne det) HH Høyreklikk på half-life2 i steam, og velg "Create Desktop Shortcut"... Gjør som du selv sa, legg til -console, men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet.. cheat menu kan legges til fra instillinger i hl2, så dere trenger ikke redigere fil egenskaper for hl2.exe. Høyreklikk på steam nede til høyre-play games-høyreklikk HL2-properties- launch options-skriv inn -console Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) runda nettop hl2 for andre gang på easy. Det går mye fortere andre gang Tom80: prøv i trykk "e" på han eller sikt på bakken litt lenger bor og trykk på "c" Endret 20. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Ok, jeg sitter fast ved der man har akkurat fått buggy, og kjører rundt og skal hoppe over en bro. Uansett hvor mye fart jeg tar kommer jeg aldri over, jeg har prøvd å rygge ut på bryggen og kjøre derifra, men det hjalp ikke! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Ok, jeg sitter fast ved der man har akkurat fått buggy, og kjører rundt og skal hoppe over en bro. Uansett hvor mye fart jeg tar kommer jeg aldri over, jeg har prøvd å rygge ut på bryggen og kjøre derifra, men det hjalp ikke! Du må trykke på shift. En type NOS Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 trenger hjelp !! er med et sånn tårn med et lys på toppen... han ene fyren sa at det var en hemmelig vei jeg skulle ta.. jeg kan se en vei nedenfor klippen men veit ikke hvordan jeg kommer meg dit ,, har holdt pp lenge nok akkurat der.. begynner å bli litt lei . Først må du skyte ned "flyet". Det er rockets øverst i tårnet. Jeg satte turretene som på bildet. Når granater rullet inn mot turreten i midten bare skøt jeg de bort med pistolen. Lenke til kommentar
HowardMMB Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Høyreklikk på half-life2 i steam, og velg "Create Desktop Shortcut"... Gjør som du selv sa, legg til -console, men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet.. cheat menu kan legges til fra instillinger i hl2, så dere trenger ikke redigere fil egenskaper for hl2.exe. Takk begge, jeg hadde faktisk prøvd begge deler, men det var dette jeg hadde bomma på: men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå