Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei) som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten)

Jeg lasta ned/aktiviserte spillet via Steam, , og kan derfor ikke finne denne direkte shortcuten.

Noen ide om hvordan aktivisere juksekode ved Steam-installasjon ?

(Beklager viss dette er spurt om før, kunne ikke finne det)

HH

Lenke til kommentar
Hei,

jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei) som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten)

Jeg lasta ned/aktiviserte spillet via Steam, , og kan derfor ikke finne denne direkte shortcuten.

HH

Høyreklikk på half-life2 i steam, og velg "Create Desktop Shortcut"...

Gjør som du selv sa, legg til -console, men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet..

Lenke til kommentar
Hei,

jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei)  som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten)

HH

Gjør som du selv sa, legg til -console, men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet..

cheat menu kan legges til fra instillinger i hl2, så dere trenger ikke redigere fil egenskaper for hl2.exe.

Lenke til kommentar
Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom...

jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall

edit: dessuten treffer jeg sjelden granaten med gravitygunnern, men det er velmere et øvingsproblem, dessuten når de ligger på siden tar det en stund får de kommer i oppreist stilling når jeg løfter dem opp, eller kanskje jeg bruker feil løfteteknikk :)

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
Om du ser nede i gangen til venstre for der du står på bildet er det et rom med kun en inngang. Jeg satt alle turretsene pekende ut der, og stilte meg bak med grav gunnen og plukka granater som kom...

jepp takk for tipset, men mitt problem er at de kommer for nærme og bare dytter ned dem, men men får bare prøve videre. Dette er ihvertfall den mest frustrerende delen av HL2 for meg til nå ihvertfall

Jeg stilte dem opp i det rommet der de står, og så gjemte jeg meg i en av "båsene". Jeg gikk ut for å hjelpe til når det ble mange motstandere, og for å sette dem opp igjen med jevne mellomrom.

Edit: Ta det med ro, det kommer flere frustrerende problemer. :!:

XenZor

Endret av XenZor
Lenke til kommentar
trenger hjelp !!

er med et sånn tårn med et lys på toppen... han ene fyren sa at det var en hemmelig vei jeg skulle ta.. jeg kan se en vei nedenfor klippen men veit ikke hvordan jeg kommer meg dit :cry: ,, har holdt pp lenge nok akkurat der.. begynner å bli litt lei :thumbdown: .

Mannen skal lede deg til kjelleren i fyrtårnet og vise deg en hemmelig gang ut til den hemmelige "veien".

Lenke til kommentar
Hei,

jeg blir litt utålmodig av og til, og ønsker da kansje å bruke juksekoder (som siste utvei)  som f.eks. noclip. Ser ute på nettet at aktivisering av consol gjøres på vanlig måte ved å tilføye " -console" i pathen for exe filen (shortcuten)

HH

cheat menu kan legges til fra instillinger i hl2, så dere trenger ikke redigere fil egenskaper for hl2.exe.

Høyreklikk på steam nede til høyre-play games-høyreklikk HL2-properties-

launch options-skriv inn -console

Lenke til kommentar
trenger hjelp !!

er med et sånn tårn med et lys på toppen... han ene fyren sa at det var en hemmelig vei jeg skulle ta.. jeg kan se en vei nedenfor klippen men veit ikke hvordan jeg kommer meg dit :cry: ,, har holdt pp lenge nok akkurat der.. begynner å bli litt lei :thumbdown: .

Først må du skyte ned "flyet". Det er rockets øverst i tårnet.

Jeg satte turretene som på bildet. Når granater rullet inn mot turreten i midten bare skøt jeg de bort med pistolen.

post-169-1100948634_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk begge, jeg hadde faktisk prøvd begge deler, men det var dette jeg hadde bomma på:

men IKKE lukk denne når du kommer inn i spillet.. 
:blush:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...