Asbjørn² Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Heisann ... jeg sitter fast her: Vet ikke helt hvordan jeg fikser dette med bare gravity gun saken For å drepe strideren må du gå til du kommer til "energikulene", plukk disse med gravitygunen og skyt de på strideren Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noobs :pRunda spillet uten probs. hva slags vanskelighetsgrad spilte du på da ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noen tips til den enklete måten å drepe den store stygge dronning bugen? (les: insekt) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noobs :pRunda spillet uten probs. hva slags vanskelighetsgrad spilte du på da ? Easy. Men det er samme tanke opsettet. Holder på med den nestvanskligste nå. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noen tips til den enklete måten å drepe den store stygge dronning bugen? (les: insekt) RPG og Granater. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 det jeg brukte første og andre gang, men den tåler sabla mye! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 det jeg brukte første og andre gang, men den tåler sabla mye! Den tAler 3-4 skudd med RPG, avhengig hvor du treffer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 treffer kroppen for det meste. Er ikke den plasma kula til machine gun nr 2 insektydrepene, var det når jeg skøyt en insektmate, men skada ingen av combines Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 treffer kroppen for det meste. Er ikke den plasma kula til machine gun nr 2 insektydrepene, var det når jeg skøyt en insektmate, men skada ingen av combines Den skader vel combines også? Jeg skvatt som faen første gang jeg brukte den, trodde det var en granat også kom den i retur fra veggen :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 men nå har jeg drept han. brukte ca 20 hagle skudd og har kommet hit: men blir bare slått ihjel av veggene Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 *kansje spoiler( )* slutter HL² med at portalen sprenger og all tia fryser, og når han derre g-man preiker til gordon??? er det alt??(!?!?!?!?!) jeg kan ikke huske å ha sett den derre blå "tentakkelen" som du ser på en av dissa halflife² filma.. er den der? eller ble den fjerna`?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Thats it Tragisk slutt chokke: det er et hull i veggen rett etter de flamene der. Du må fikse no kaser til å gå opp på. Endret 19. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 den derre blå tentakkelen da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 den derre blå tentakkelen da hu? Hvilken blå tentakel? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 En blå tentakkel som tok en eller an fyr som var med. Den er fjerna. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 En blå tentakkel som var med på en av Bink filmene. Den filmen der en vakt blir spiddet av en blå lignende tentakkel bein, mens Gordon og Alyx ser på. Har kommet nesten på slutten av spillet, og enda ikke møtt noe lignende så jeg tror de har fjernet den. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er mange sider å lete igjennom for svar..... Har sett i de første 9 sidene, men ikke funnet mitt problem. SÅ her kommer det. Hvordan snur jeg bilen rundt igjen, rett etter jeg blir løfta ned på bakken?? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Takk for hjelp forrige gang tenkte ikke på å skyte sånne energi kuler på straideren.... anyway ... jeg er stuck igjen .... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre ... han duden står jo bare inne i "kula" si , og alyx står bare og titter på meg bak vinduet Har også tatt begge "helikoptra" Endret 19. november 2004 av snoemann Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Takk for hjelp forrige gang tenkte ikke på å skyte sånne energi kuler på straideren.... anyway ... jeg er stuck igjen .... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre ... han duden står jo bare inne i "kula" si , og alyx står bare og titter på meg bak vinduet Har også tatt begge "helikoptra" Du må skyte energikuler på de roterende "platene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå