Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter fast ett godt stykke ute i spillet ,jeg blir nå veiledet av datteren til doktoren som vil finne faren sin ,jeg har havnet i ett rom der jeg må sette ut 3 automat våpen ,derette kommer det soldater inn i rommet som jeg må drepe ,problemet er at jeg ikke klarer å drepe disse ,det kommer stadig inn nye.

hvordan kommer jeg videre her?

Takker for all hjelp ,send gjerne pm.

post-169-1100876025_thumb.jpg

Endret av vix
Lenke til kommentar
bind "\" "toggleconsole" i configen

prøvd det og det funker ikke, isåfall hvilken knapp er det som får den fram ? og det i launch options på steam, med -console da kommer den bare fram i starten av spillet.(menyen) jeg vil ha en knapp jeg kan trykke og få fram console når jeg vil... men et lite tips er at alle setter det på selv om de ikke trenger console for da starter spillet mye raskere..slipper å loade animert bakgrunnsbilde. :thumbup:

Den skal funke. Knappen blir den vanlige "|".

Husk at denne er bindet til "`" default, så du må fjerne denne.

okei men det funket ikke. hmm.

Lenke til kommentar
Jeg sitter fast ett godt stykke ute i spillet ,jeg blir nå veiledet av datteren til doktoren som vil finne faren sin ,jeg har havnet i ett rom der jeg må sette ut 3 automat våpen ,derette kommer det soldater inn i rommet som jeg må drepe ,problemet er at jeg ikke klarer å drepe disse ,det kommer stadig inn nye.

dette var det jeg gjorde: stilte meg inne i en av de hullen som gunnerne sto i.

stilte to stykker mot høyre, gjerne "midt" inne i det lille rommet, så setter du en som peker mot venstre, dette setter du såpass at du og haglen har plass.

så når det blir mye å gjøre hopper du bare frem og skyter. :)

Lenke til kommentar

Du må nok bare holde ut å prøve å ta dem alle sammen... slet litt der jeg også faktisk. Du kan prøve å sette vanskelighetsgraden ned på easy, og prøve igjen...

Lenke til kommentar

dette var det jeg gjorde: stilte meg inne i en av de hullen som gunnerne sto i.

stilte to stykker mot høyre, gjerne "midt" inne i det lille rommet, så setter du en som peker mot venstre, dette setter du såpass at du og haglen har plass.

så når det blir mye å gjøre hopper du bare frem og skyter. :)

Takk ,da gikk alt så mye lettere :yes:

Er det mye igjen?

Endret av vix
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Ser det er ett spørsmål om dette tidligere i tråden, men den ga meg ingen svar. Jeg sitter fast i Raventown, kommer til en stige som er elektrisk. Men jeg finner ingen brytere i området rundt. Har vært inne i kraftstasjonen, fant forskyninger i hemmelig gang oppe på ene maskinen. Den ender i ett gjerde som jeg ikke kommer over. Vet det er en etage i det huset som ligger til høyre for der han mannspersonen sto og plaffet løs og sa at han skulle passe på meg, men jeg kommer heller ikke opp i den etagen. Og da snakker jeg om det huset der som den zombien er inne sperret og du kan skru på gassen og brenne ham. :hmm:

Hjelp jeg vil videre !! :dribble:

Lenke til kommentar
jeg har havnet i ett rom der jeg må sette ut 3 automat våpen ,derette kommer det soldater inn i rommet som jeg må drepe ,problemet er at jeg ikke klarer å drepe disse ,det kommer stadig inn nye.

Ca. midt i gangen til høyre er det ett rom oppe i andre etasje, kast opp 2 av automatvåpenene, stable noen kasser slik at du kan klatre opp. Før du klatrer opp må du sette opp det siste automatvåpenet nede i gangen slik at soldatene kommer.

Klatre opp kassene og hopp over gjerdet, der setter du opp våpnene og slapper av ;)

Lenke til kommentar

Her gjelder det bare være kreativ, viktig å huske at du kan sette opp automatgeværene igjen etter de har blitt veltet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...