SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Høh? Da skal jo bare spillet gå videre av seg selv da. Bare å følge instruksjonene til berta. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skal bare være å kaste baløl til den blir lei, 3-4 ganger, så skal alex be roboten kaste noe større, så skal alt gå automatisk videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skal bare være å kaste baløl til den blir lei, 3-4 ganger, så skal alex be roboten kaste noe større, så skal alt gå automatisk videre Hun snakket om at bikkja skulle kaste noe, men den har ikke gjort det, den sitter ser rundt seg bare Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) bind "\" "toggleconsole" i configen prøvd det og det funker ikke, isåfall hvilken knapp er det som får den fram ? og det i launch options på steam, med -console da kommer den bare fram i starten av spillet.(menyen) jeg vil ha en knapp jeg kan trykke og få fram console når jeg vil... men et lite tips er at alle setter det på selv om de ikke trenger console for da starter spillet mye raskere..slipper å loade animert bakgrunnsbilde. Endret 19. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skal bare være å kaste baløl til den blir lei, 3-4 ganger, så skal alex be roboten kaste noe større, så skal alt gå automatisk videre Hun snakket om at bikkja skulle kaste noe, men den har ikke gjort det, den sitter ser rundt seg bare Eg kasta den jævla ballen til himmels... trur ikkje bikja fant den igjen... så ville den kaste ein diger konteiner sak på meg! IKkje heilt god den bikja Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 bind "\" "toggleconsole" i configen prøvd det og det funker ikke, isåfall hvilken knapp er det som får den fram ? og det i launch options på steam, med -console da kommer den bare fram i starten av spillet.(menyen) jeg vil ha en knapp jeg kan trykke og få fram console når jeg vil... men et lite tips er at alle setter det på selv om de ikke trenger console for da starter spillet mye raskere..slipper å loade animert bakgrunnsbilde. Den skal funke. Knappen blir den vanlige "|". Husk at denne er bindet til "`" default, så du må fjerne denne. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Im stuck! 2 sjakter med vann i bunn. svømte over på andre siden og ble heist opp av et sånn dyr som henger i taket og heiser deg opp og eter deg. Rett etter Ravenholm Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Litt vanskelig og forklare ... men det er bare og hoppe uti og rote rundt. Du finner veien ut etter vært. Det gjorde iallefall jeg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Der du ble heist opp er bare en ektra plass tror jeg, du skal rundt å svømme så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skjønner ikke hvordan dere klarer å spille med net_graph på. Må jo være veldig forstyrrende! Hva er vitsen med å følge med på framerate'en osv mens du spiller? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skall vel ikke ha det på mens man spiller. Men hvis man skal vise hvor mye fps man har, så tar man net_graph på, tar et screenshot, og legger det ut der du vil vise det. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 et nybegynnerspørsmål : hvordan setter jeg på netgraph? legger jeg bare til -netgraph som et "additonal command options" fra steam launcher'n? Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 er på jobb, så har ikke skjermdump - sorry Har nettopp kjørt båt til den røde låven. Skal jeg hente den kassen som henger der ? I så fall hvordan? Hvordan kommer jeg videre derifra? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har stått fast her en stund, noen som kan hjelpe? Har trykket på E som en gal der den strømledningen leder meg, det funker ikke. Edit: Bytte ut "er" med "leder meg". Endret 19. november 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har stått fast her en stund, noen som kan hjelpe? Har trykket på E som en gal der den strømledningen leder meg, det funker ikke. Edit: Bytte ut "er" med "leder meg". http://forum.overklokking.no/index.php?sho...=328714&st=140# Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har akuratt kjørt ned en svær deming, men på andre siden av demninga er det bare bøg. Kan jo gå under fjellet og sånt. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Her er et bilde til: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har akuratt kjørt ned en svær deming, men på andre siden av demninga er det bare bøg. Kan jo gå under fjellet og sånt. Hva gjør jeg? Så du bare hoppet ut av hovercraften og ga opp? Kjør bort til høyspentmasten der framme.. Endret 19. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
vix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har stått fast her en stund, noen som kan hjelpe? Har trykket på E som en gal der den strømledningen leder meg, det funker ikke. Edit: Bytte ut "er" med "leder meg". Du må sette opp tre batterier inni rommet bak deg som vil gi 3 grønne lys ,bruk gravity gun og finn 2 batterier ,det ene batteriet fant jeg ute i en bil Lenke til kommentar
Stark raven Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hehe, jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan folk greier å sette seg fast i dette spillet! Alt er jo helt intuitivt, eller kanskje det bare er meg som begynner å bli altfor vant til å runde slike spill at jeg kjenner de fleste triks som kartskaperne bruker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå