akristina92 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jælp! Jeg sitter fast! Jeg har netopp redda barny fra noen snipere. Så har vi gått litt videre, og så fant vi ert STORT "hus". Der er det en dritt ting som beskytter. En sånn stråle som kommer rett ned fra himmelen. Hva skal jeg gjøre for å få ødelagt den dritten som lager strålene? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jælp! Jeg sitter fast!Jeg har netopp redda barny fra noen snipere. Så har vi gått litt videre, og så fant vi ert STORT "hus". Der er det en dritt ting som beskytter. En sånn stråle som kommer rett ned fra himmelen. Hva skal jeg gjøre for å få ødelagt den dritten som lager strålene? Går ikke, gå så lagnt du kommer til andre siden og du finner en dør du kan gå inn i Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det som er problemet er at det rommet du snakker om, døren til det rommet lukket seg, slik at jeg ikke kom inn! Hmm.. sist jeg sjekket så har ikke det rommet en dør Hmm, se på det screenshot'et mitt på side 8, håper vi snakker om samme rom Tydligvis ikke.. Dessverre kan ikke husker hvor du er. Kanskje et bilde med litt bedre oversikt vil hjelpe. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det som er problemet er at det rommet du snakker om, døren til det rommet lukket seg, slik at jeg ikke kom inn! Hmm.. sist jeg sjekket så har ikke det rommet en dør Hmm, se på det screenshot'et mitt på side 8, håper vi snakker om samme rom Tydligvis ikke.. Dessverre kan ikke husker hvor du er. Kanskje et bilde med litt bedre oversikt vil hjelpe. Hehe, er vel så oversiktlig så mulig, er bare en VELDIG liten gang her.. Men begynte på kapittelet på nytt igjen og døra lukket seg ikke. Snodig det der Lenke til kommentar
yosss Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Sitter fast her jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Like før jeg legger opp Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Sitter fast her jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Like før jeg legger opp Du skal fortsette innimellom vrakrestene til høyre for deg på bildet.... los los los! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Første gangen jeg sitter fast. Jeg komme ingen vei uansett hvor jeg går, og jeg blir bare knust av bygningen... Dette er vel nærmere slutten av Prison: Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Første gangen jeg sitter fast. Jeg komme ingen vei uansett hvor jeg går, og jeg blir bare knust av bygningen... Dette er vel nærmere slutten av Prison: Det er ett hull i veggen omtrent midt i der, bruk gravity-gun og plaser noen kasser der så du klarer hoppe opp... Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Første gangen jeg sitter fast. Jeg komme ingen vei uansett hvor jeg går, og jeg blir bare knust av bygningen... Dette er vel nærmere slutten av Prison: Det er ett hull i veggen omtrent midt i der, bruk gravity-gun og plaser noen kasser der så du klarer hoppe opp... Takker! Rart jeg ikke har sett hullet... Jeg skal prøve det asap! Lenke til kommentar
yosss Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Sitter fast her jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Like før jeg legger opp Du skal fortsette innimellom vrakrestene til høyre for deg på bildet.... los los los! Takk skal du ha. Skjønner ikke at jeg ikke så det før nå Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har kommet til et teit sted der headcrabs tyter opp av raketter. I enden er det en hul konteiner, men jeg dør alltid av strømmen. Hvordan kommer jeg ut av dette høllet? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Sitter fast her jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Like før jeg legger opp Du skal fortsette innimellom vrakrestene til høyre for deg på bildet.... los los los! Takk skal du ha. Skjønner ikke at jeg ikke så det før nå Jeg har kødda og knota med tåpelig åpenbare ting selv jeg så. Er bare sånn det er når man spiller FOR mye Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Jeg har kommet til et teit sted der headcrabs tyter opp av raketter. I enden er det en hul konteiner, men jeg dør alltid av strømmen. Hvordan kommer jeg ut av dette høllet? Du skal bare gå gjennom containeren uten å komme borti veggene. Endret 18. november 2004 av likferd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 kan noen fortelle hvilken knapp som får opp console ? har skrudd den på i options > keyboard > advanced. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 2mass, du er ikke den eneste som lurer! Hvordan får man opp console? Jeg har enabla det, men funker ikke når jeg trykker på |-knappen. Er det pga. amerikansk/norsk tastatur-oppsett? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 i steam games,høyreklikk på hl2 -> properties -> launch options -> -console Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 i steam games,høyreklikk på hl2 -> properties -> launch options -> -console Gjort men funker ikke forde... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 bind "\" "toggleconsole" i configen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 av meg så kom consolen opp når eg trykka esc... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har nå sittet i 2 timer i bakgården der hvor man trener med gravitygun, den mekaniske bikkja sitter ved den karusellen i glor på den. Hva gjør jeg får å komme videre ?? Har lekt med den elektriske ballen, og det har den gått lei av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå