TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er nå på "Follow Freeman"..Er inne i den kuppelen, der jeg skal deaktivere 3 generatorer. Har deaktivert 2 av dem. Før jeg gjorde dette så jeg inn i et rom med mange røde lasere og Barney sa noe ala "That room looks well protected, I'll betcha it will be something worth fighting for in there" Skjøt på laserne slik at de sprengte, og denne jerndøren som er avbildet her, lukket seg. Har nå gått rundt i 30min, men fortsatt så er døra lukket! Vil bare ha tips, ikke walktrough please Ingen som vet? Får vel bare starte "Follow Freeman" kapittelet på nytt igjen da Virkelig så vanskelig?! Gå til venstre inn døren, hopp over laserstrålene. Til høyre, bruk kantene som trapp. Hopp over til rørene til venstre (inn til veggen). Fortsett opp på kanten der. Snu deg til høyre og hopp over til kanten der, fortsett rett fram. Finner du ikke fram da vet jeg ikke... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nesten litt flaut å sitte fast så tidlig i spillet, men jeg gjør nå iallefall det...Har kommet til stedet på Kanal Route hvor det er masse blikkskur og zoombier, og etter å ha drept alle, pluss de små monstrene, aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... Regner med at jeg skal opp på et eller annet tak, men det virker som det er et eller annet magisk sperre der når jeg prøver å komme meg opp via noen tønner og kasser. Noen som vet? Ser du ikke det nedbøyde gjerdet nede til høyre i bildet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) er her: hvis jeg løper blir jeg slakta så det holder. Lurer på en annen ting og: Angriper aliens deg hvis man tar fram hagle eller machine gun? Følge strandlinjen til du kommer til en bekk. Følg den oppover og ta ut utposten. Til ditt andre spørsmål: Nei, de tror du er moren... EDIT: Beklager de mange postene på rad... Endret 18. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er her: hvis jeg løper blir jeg slakta så det holder. Lurer på en annen ting og: Angriper aliens deg hvis man tar fram hagle eller machine gun? Følge strandlinjen til du kommer til en bekk. Følg den oppover og ta ut utposten. Til ditt andre spørsmål: Nei, de tror du er moren... langs vannet eller eller over stranda? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er her: hvis jeg løper blir jeg slakta så det holder. Lurer på en annen ting og: Angriper aliens deg hvis man tar fram hagle eller machine gun? Følge strandlinjen til du kommer til en bekk. Følg den oppover og ta ut utposten. Til ditt andre spørsmål: Nei, de tror du er moren... langs vannet eller eller over stranda? Langs vannet.. Og bruk de mange kantene som dekke. Og en annen ting. Du har uendelig med Antlions.. de fungerer ypperlig som lokkeduer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er her: hvis jeg løper blir jeg slakta så det holder. Lurer på en annen ting og: Angriper aliens deg hvis man tar fram hagle eller machine gun? Følge strandlinjen til du kommer til en bekk. Følg den oppover og ta ut utposten. Til ditt andre spørsmål: Nei, de tror du er moren... langs vannet eller eller over stranda? Langs vannet.. Og bruk de mange kantene som dekke. Og en annen ting. Du har uendelig med Antlions.. de fungerer ypperlig som lokkeduer. ok klart det, men sliter her: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ok klart det, men sliter her: Ser du ikke trappene rett fram? Istedet for å gi opp etter 10s med leting så foreslår jeg at du prøver å utforske litt før du gir opp... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jojo, har løpt opp der og den/de to stygge flyvende greiene slakter meg og vennene mine lett. Rekker aldri å løpe rett frem osv uten å daue. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Pistolen er faktisk effektiv og plukke ned folk i tårn på avstand med. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jojo, har løpt opp der og den/de to stygge flyvende greiene slakter meg og vennene mine lett. Rekker aldri å løpe rett frem osv uten å daue. skyt dem ned da...du har funnet esken med raketter i...? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ehhhh, hvor er den? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nå har jrg løpt rundt hele stedet og finner ikke noen utvei. Jøss, der fant vi den og kom videre. Men skal jeg bruke aliens noe mer? Svarte!!!! har møtt den store styggingen igjen Skal jeg drepe han eller er han snill? Må vite det ellers tør jeg ikke spille mer. Endret 18. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja huff. Kanske skummelt. Han kan jo hoppe ut av skjermen å bite deg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Idiot! Fant ut at han/hun var slem, tips til lette måter å slakte'n på? Har sett film hvor den er snill, men hvorfor er han/hun slem her? Lenke til kommentar
|PaperCut Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er jeg den eneste som står fast i begynnelsen på "Black Mesa East"? Dr. Judith Mossman skal følge meg til Eli, men etter at hun har åpnet den ene døra med kode, bare står hun der og sier "hurry up Dr. Freeman". Har prøvd å hoppe over gjerdene, sprenge opp dører, men ingen ting funker. Heisen er jo også død. Hva skal skje her? Har loadet fra at tidligere brett, og startet brettet på nytt en god del ganger, men det stopper alltid her. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm, nå var jeg ferdig med HL2.. Skuffet hvor kort det var Spillte på HARD også, for og få litt mer ut av det. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er nå på "Follow Freeman"..Er inne i den kuppelen, der jeg skal deaktivere 3 generatorer. Har deaktivert 2 av dem. Før jeg gjorde dette så jeg inn i et rom med mange røde lasere og Barney sa noe ala "That room looks well protected, I'll betcha it will be something worth fighting for in there" Skjøt på laserne slik at de sprengte, og denne jerndøren som er avbildet her, lukket seg. Har nå gått rundt i 30min, men fortsatt så er døra lukket! Vil bare ha tips, ikke walktrough please Ingen som vet? Får vel bare starte "Follow Freeman" kapittelet på nytt igjen da Virkelig så vanskelig?! Gå til venstre inn døren, hopp over laserstrålene. Til høyre, bruk kantene som trapp. Hopp over til rørene til venstre (inn til veggen). Fortsett opp på kanten der. Snu deg til høyre og hopp over til kanten der, fortsett rett fram. Finner du ikke fram da vet jeg ikke... Det som er problemet er at det rommet du snakker om, døren til det rommet lukket seg, slik at jeg ikke kom inn! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det som er problemet er at det rommet du snakker om, døren til det rommet lukket seg, slik at jeg ikke kom inn! Hmm.. sist jeg sjekket så har ikke det rommet en dør Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Spill er ikke det samme, når du ikke klarer å løse dem uten hjelp fra et forum. Skuffende at det er 10 sider i denne tråden. Skuffende for dere... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det som er problemet er at det rommet du snakker om, døren til det rommet lukket seg, slik at jeg ikke kom inn! Hmm.. sist jeg sjekket så har ikke det rommet en dør Hmm, se på det screenshot'et mitt på side 8, håper vi snakker om samme rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå