Doc_Chronic Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) I denne tråden kan folk få hjelp viss de sitter fast i HL2. Selv sitter jeg fast,se bilde, finner ikke ut hvordan jeg kommer videre, har strevd i over en time nu... Anyone? Endret 16. november 2004 av AcIdica Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Sitter fast på samme sted Endret 16. november 2004 av Sliff Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 16. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Sitter fast på samme sted Har prøvd alt..staplet på kasser og alt slags drit, er rene "lego-mestern" nå... Men legg merke til at du har evig med granater i den ene kassen, det kommer nye hele tiden..lurer på om du skal sprenge noe tro.... Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) har dere skutt tønnene ute på "verandaen" som er bak dere? da sprenges styringsystemet for porten så går dere tilbake til båten og kjører videre. sitter selv fast i Raven byen Endret 16. november 2004 av nord Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Men legg merke til at du har evig med granater i den ene kassen, det kommer nye hele tiden..lurer på om du skal sprenge noe tro.... Prøv å hive en granat under den store blåe kontaineren... Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 16. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 har dere skutt tønnene ute på "verandaen" som er bak dere?da sprenges styringsystemet for porten så går dere tilbake til båten og kjører videre. sitter selv fast i Raven byen Ahh...fy faen, jeg er SÅ TEIT!!! Selfølgelig! Jeg har skutt tønnene ja, det gjorde jeg etter 1 min.. men jeg kom ikke på å gå tilbake til båten! LOL! Takker! Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Hvordan komme videre i det rommet hvor du skrur en ventil, så stiger vannet. etterpå kommer det masse av de flygende sagene mot deg..står fast?? Har forresten noen av dere problem med en exeption error som kooer..den kommer hvert 10ebde minuttt hos meg, og må hele spillet startes omi igjen Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hvor er den ventilen. Finner den ikke jeg Screenshot? EDIT: Her mener jeg (bilde) Endret 16. november 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 etter å ha skrudd på ventilen gå tilbake og prøv stigen igjen Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hvor er ventilen? Screenshot? Endret 16. november 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Den er i et annet rom like like i nærheten, på et rør. Husker ikke nøyaktig hvor. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen som er der. Kan dere ta screenshot? Jeg har lett i 30 min nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 i høyre hjørn (bak deg) er det en liten bakke opp, opp der og hopp over gjerde, så må du hoppe rundt den søylen så er det bare å kose seg med spillet videre Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Du må klatre opp den stigen som er i screenshotet ditt, og hoppe opp på det røret ved siden av. Deretter går du inn døra ved det røde lyset, og så klatrer du ned og vrir om ventilen. Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Første screenshot: Kom deg tilbake til båten, der du kom fra. Andre screenshot: Kom deg ut til det rommet du kom fra etter å ha skrudd på ventilen og svøm inn i røret fra det første rommet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 når du har hoppa opp på det røret og gått til enden så hopper du ned på gulvet der og går inn i neste rom som har masse rør og en stige så hopper du på et rør og ser ned da ser du en rød rund ventil.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fant det Men jeg sitter fast igjen kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 hent tønnene på venstre side og dykk ned i vannet med dem og slepp dem opp i den kassen under hopppet der Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Ja, men hva hjelper det. Det syrebadet dør jeg av hele tiden. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Hvor har du gjort av båten din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå