Grombi Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fant Nec 1770NX til 3421,- etter et lite søk i prisguidenen. Nec 1770nx (man må trykke på kjøp for å få opp den prisen). Er dette en skrivefeil fra butikkens side som det jeg burde utnytte meg av? Eller skal denne (helt nye) skjermen ned i pris? (Netshop selger den for ca. 4500,- uten frakt). Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ETA: 23.11.2004 Dem har altså ikke skjermen inne på lager. Prisen går nok til det normale når den kommer inn. Trur heller ikke dem setter tilbud på et produkt som ikke er på lager Lenke til kommentar
Grombi Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Så forsåvidt at de ikke hadde den på lager, men det går jo å bestille varer selv om de ikke er kommet inn enda. Det med tilbud var ironisk ment Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du kan sende en mail til Web-shoppen og spørre om den prisen er den virkelige prisen. Du får bare en ny faktura mail om dem endrer prisen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 NEc har satt ned prisen på sine skjermer. Jeg har dog informert om det allerede i enkelte tråder Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Oh! Virkelig? jeg må ha vært blind Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Prisen er kuttet med en snau tusenlapp ja. Netshop følger etter om noen dager tenker jeg, så de som helst vil handle der kan sikkert bare vente litt Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Off topic: Tror dere at prisene på lcd skjermer vil falle en del etter jul? Eller er tilbudene før jul noe å ta med seg? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 To ting som påvirker prisen: Lavere priser fra produsenter, samt lavere dollarkurs. At prisen fra produsentene vil gå ned videre, er ganske sikkert (nye modeller vil presse prisen ned på eksisterende etc.), mens dollarkursen er mer usikker. Europa (og Norge) liker ikke for lav dollarkurs, hvis man skal ha mulighet til å konkurrere på verdensmarkedet. Ting blir billigere for forbrukerne, men det hjelper lite hvis firmaene man er ansatt i, ikke får solgt noe (og dermed kanskje må si opp ansatte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå