Gå til innhold

Nanotherm Anyone?


khosethl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet akkuratt en XP 1600+ (1,4Ghz) med en Taisol CGK 742.. Testet uten kjølepasta, med Nanotherm og med Arctic Silver II.

 

Resultater:

Uten pasta: 44,9

M/ Nanotherm: 38,5

M/ Arctic Silver: 38,5

 

Testen ble gjort på et Asus A7V-133-VM hovedkort med Windows XP, og CPU Warming Only i CPU Stab.

 

Det viser jo bare at man ikke trenger å punge ut 80,- for Arctic Silver når man kan kjøpe Nanotherm for 40,- på http://www.netconnection.no .

I tillegg var Nanotherm vanvittig lett å vaske bort.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-12 14:43, Nissen skrev:

Har ikke erfaringer med den, men Artic Silver II har fått best karakterer i alle tester så den er uansett den beste. Anbefales.


Mvh Nissen


 

Les disse testene: http://www.esgn.com/reviews.html

 

Her ligger Nanotherm likt med Arctic i kjøleevne, men har bedre egenskaper enn Arctic på andre vis. I tillegg er den billigere.

 

Grunnen til at Arctic har fått best i alle tester, er fordi Nanotherm akkuratt har kommet til Norge..

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

MrA| er en viss person i forkledning >;D Sorry,! Klarte ikke å dy meg

 

Btw så har jeg bestilt Nanotherm fra MP nå, og når AS2 tuben min er oppbrukt, så går jeg over til Nanotherm. Det vil også bli flittig brukt på skjermkort og northbridge.

 

>>>Microplex, 3DfxCool og Netconnection: jeg etterlyser Nanotherm Adehesive!<<<

 

[ endret av Corleone den 2002-08-09 03:35 ]

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å starte den diskusjonen igjen. Jeg tror det er et utdiskutert tema.

Grunnen til at de ikke er anmeldt er nok at HW.no og Netcon kanskje har inngått et forlik, eller at det ikke var gode nok beviser for at de virkelig hadde skylden. Uansett går livet videre, og feil er til for å tilgis (etter at nødvendig straff er utdelt!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...