khosethl Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Har noen prøvd Nanotherm kjølepasta, eller har noen erfaringer med den, lurer litt på å bestille en tube fra http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Har ikke erfaringer med den, men Artic Silver II har fått best karakterer i alle tester så den er uansett den beste. Anbefales. Mvh Nissen Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Kjøleevnen har jeg lest er den sammen 1 grad over/under avhengig av hvilke som gjennomfører testen. Det som er tingen er at denne skal være lettere å fjerne igjen, blir ikke så mye guff ved bytte av vifte o.l. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Testet akkuratt en XP 1600+ (1,4Ghz) med en Taisol CGK 742.. Testet uten kjølepasta, med Nanotherm og med Arctic Silver II. Resultater: Uten pasta: 44,9 M/ Nanotherm: 38,5 M/ Arctic Silver: 38,5 Testen ble gjort på et Asus A7V-133-VM hovedkort med Windows XP, og CPU Warming Only i CPU Stab. Det viser jo bare at man ikke trenger å punge ut 80,- for Arctic Silver når man kan kjøpe Nanotherm for 40,- på http://www.netconnection.no . I tillegg var Nanotherm vanvittig lett å vaske bort. Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: On 2001-11-12 14:43, Nissen skrev:Har ikke erfaringer med den, men Artic Silver II har fått best karakterer i alle tester så den er uansett den beste. Anbefales.Mvh Nissen Les disse testene: http://www.esgn.com/reviews.html Her ligger Nanotherm likt med Arctic i kjøleevne, men har bedre egenskaper enn Arctic på andre vis. I tillegg er den billigere. Grunnen til at Arctic har fått best i alle tester, er fordi Nanotherm akkuratt har kommet til Norge.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2001-11-12 10:44, khosethl skrev:Har noen prøvd Nanotherm kjølepasta, eller har noen erfaringer med den, lurer litt på å bestille en tube fra http://www.netconnection.no Khosethl hvorfor skal du bestille fra din egen sjappe? Du kan jo bare ta varene fra hylla når du jobber :smile:. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Khosethl hvorfor skal du bestille fra din egen sjappe? Du kan jo bare ta varene fra hylla når du jobber :smile:. Må innrømme at mannen er inne på no der :???: Men utifra tester osv så er vel nanotherm og AS jevngode Lenke til kommentar
house Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 nuh har det seg sånn at denne diskusjoen er foreldret, og atte khloseth eller hva **** han heter, har slutta å spamme forumet med bitchassnetdisconnection.no ... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Litt humor å dra frem de gode gamle "har dere sett tilbudene på netconnection i det siste eller?" postene. Men det fungerte jo meget bra for dem, selv om de er altfor dyre. Hvorfor dro du frem denne posten MrA? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 MrA| er en viss person i forkledning >;D Sorry,! Klarte ikke å dy meg Btw så har jeg bestilt Nanotherm fra MP nå, og når AS2 tuben min er oppbrukt, så går jeg over til Nanotherm. Det vil også bli flittig brukt på skjermkort og northbridge. >>>Microplex, 3DfxCool og Netconnection: jeg etterlyser Nanotherm Adehesive!<<< [ endret av Corleone den 2002-08-09 03:35 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 heh heh.. det var tider det, ja.. :smile: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 03:33, Corleone skrev:>>>Microplex, 3DfxCool og Netconnection: jeg etterlyser Nanotherm Adehesive!<<< Netconnection har nanotherm 2 adhesive. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 folkens... løsningen er enkel: artic silver III Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Netconnection har nanotherm 2 adhesive. Wohooo!!! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-08-09 10:11):heh heh.. det var tider det, ja.. :smile: Ja. Savner det nesten >;D Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Netconnection blir aldri kvitt dette på rullebladet tydeligvis... :smile: Vi skulle hatt med normal, så hadde det blitt ordentlig festlig her en sen fredagskveld :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 02:06, Ramboy skrev:Netconnection blir aldri kvitt dette på rullebladet tydeligvis... :smile:Vi skulle hatt med normal, så hadde det blitt ordentlig festlig her en sen fredagskveld :wink: Er han banna eller noe? Ikke rart i sånn som han holdt på :smile:... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Det som er rart er at forbrukerne faktisk godtar at Netconnection har bedrevet systematisk svindel! IMO burde dem vært saksøkt for lengst. At f.eks Hardware Norge m/ søstersider ikke boikotter Netconnection er ikke bra. På den måten signaliserer dem jo faktisk at å holde på slik Netconnection har gjort er "helt ok". Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg orker ikke å starte den diskusjonen igjen. Jeg tror det er et utdiskutert tema. Grunnen til at de ikke er anmeldt er nok at HW.no og Netcon kanskje har inngått et forlik, eller at det ikke var gode nok beviser for at de virkelig hadde skylden. Uansett går livet videre, og feil er til for å tilgis (etter at nødvendig straff er utdelt!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå