Ratleto Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei dere som også vil ha en eske og en DVD til å føle på , og som får spillet via posten. Er det noen som har fått det i dag? Jeg har bestilt fra CDON, men tror ikke posten er kommet her enda idag. *venter spent* Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei dere som også vil ha en eske og en DVD til å føle på , og som får spillet via posten. Er det noen som har fått det i dag? Jeg har bestilt fra CDON, men tror ikke posten er kommet her enda idag. *venter spent* bestilte på gamesmix men fikk det ikke i dag men får det sikkert i morgen Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Bestillte 2 stk fra elkjop.no, så tok jeg meg en tur innom elkjøp ålesund i dag og fant ut at det var billigere å kjøpe rett fra butikken 299,- (+ frakt) står det på elkjop.no "tilbudet gjelder bare forhåndsbestilling på elkjop.no" Men det koster jo 299,- (uten frakt) i butikken også Så jeg kjøpte spillet på elkjøp og, får se hva jeg gjør med pakken... om jeg får den i det hele tatt. Den var allerede sendt i dag (16.11) sa de da jeg ringte for å avbestille. Endret 16. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ser ut som posten er levert her, og ingen pakke fra CDON. Dårlig. Hvis de vet det tar 2 dager med posten, kunne de tross alt sendt det på lørdag. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Samme her bestilte fra gamesmix, er ikkje heilt sikker på om posten har kommet enda, men ingenting enda iallefall. Ja de burde absolutt sendt på lørdag, ingen som hadde fått spilt det alikavel så de hadde jo ikkje gjordt noe galt! Møkka gjeng!! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Før når jeg ahr bestillt fra gamesmix har det kommet på dagen.. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Bestilte 1 stk fra Elkjøp på nettet på søndag, aktiverer HL2 nå... EDIT: Søndag that is.. Endret 16. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 HL2 ble sendt fra gamesmix i går så i morgen er det HL2 dag. Jeg for min del fikk total fnatt i dag. På lørdagen sa de på elkjøp her at de hadde HL2 på lager men kunne ikke selge det. Greit, legg et av til meg. Har også bestilt det fra gamesmix. Fikk det ikke fra gamesmix (klar over det) men det viste seg at de hadde det ikke på lager på Elkjøp, de måtte bestille det Så mine kort svikta, snuffs, ingen HL2 i dag. Men i morgen, da skal det spilles Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 HL2 ble sendt fra gamesmix i går så i morgen er det HL2 dag. Jeg for min del fikk total fnatt i dag. På lørdagen sa de på elkjøp her at de hadde HL2 på lager men kunne ikke selge det. Greit, legg et av til meg. Har også bestilt det fra gamesmix. Fikk det ikke fra gamesmix (klar over det) men det viste seg at de hadde det ikke på lager på Elkjøp, de måtte bestille det Så mine kort svikta, snuffs, ingen HL2 i dag. Men i morgen, da skal det spilles ja, i morgen skal det spilles!!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har bestilt hos elkjøp ikke kommet enda.... har det på steam og da Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg og bestilte de fra gamesmix...Men så kom de ikke idag litt trist Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Tok bussen til City Syd her i Trheim, for så å gå i snøstorm (i alle fall snøkuling ) til Elkjøp. "Vi flytter". Hva i?! Bort til Lefdal. Joda. Der har de HL2 - til 299,- de også. Så da var det jo greit. Ut i snøstormen igjen, springe etter en buss (ja, springe, ikke "springe" ), og så endelig hjemme med HL2 i hånda. CDON får tilbake sin HL2 i posten... Sparer jo faktisk på det, selv om jeg må betale portoen til meg og tilbake, og betale for bussen. CDON skulle jo ha 448,- inkl porto. "Registering CD-key with Steam..." Endret 16. november 2004 av Ratleto Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jajamennsann........ELKJØP! Bestilte på søndagen....vips....hva er det jeg finner i postkassen etter jobb.......hvilken luksus..... sweet! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Huff jeg har heller ikke fått mitt spill fra cdon.com men noe som er jævlig dårlig fra cdon.com sin side er at jeg kjøpte derfra siden det stod (ordrett sitat): "Få spillet i posten den dagen det kommer!" men så har jeg funnet ut at de har brutt § 10 ifølge forbrukerloven (hahahaha nabb shop) men men... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Huff jeg har heller ikke fått mitt spill fra cdon.com men noe som er jævlig dårlig fra cdon.com sin side er at jeg kjøpte derfra siden det stod (ordrett sitat): "Få spillet i posten den dagen det kommer!" men så har jeg funnet ut at de har brutt § 10 ifølge forbrukerloven (hahahaha nabb shop) men men... håper jeg får det til i morra. Jajamennsann. jag har mensan :!: Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 men jeg vil ha det i dag huff.. fattern sier at det må være posten som har loka, men det burde nabb cdon.no tenkt litt før på (dårlig leveringstid etter min mening, de bryter tross alt en lov) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 betsilte fra bestshop.no. Har ikke fått det, men får det sikkert i morgen! Gler meg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bestilte på Elkjøp, fikk det idag! "Unlocking Half-Life 2 game files" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå