Gå til innhold

Half-Life: HL2 pr post - kommet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei dere som også vil ha en eske og en DVD til å føle på ;) , og som får spillet via posten. Er det noen som har fått det i dag? Jeg har bestilt fra CDON, men tror ikke posten er kommet her enda idag.

*venter spent* :dribble:

:( bestilte på gamesmix men fikk det ikke i dag

men får det sikkert i morgen :thumbup:

Lenke til kommentar

Bestillte 2 stk fra elkjop.no, så tok jeg meg en tur innom elkjøp ålesund i dag og fant ut at det var billigere å kjøpe rett fra butikken :cry:

299,- (+ frakt) står det på elkjop.no

"tilbudet gjelder bare forhåndsbestilling på elkjop.no"

Men det koster jo 299,- (uten frakt) i butikken også :thumbdown:

Så jeg kjøpte spillet på elkjøp og, får se hva jeg gjør med pakken... om jeg får den i det hele tatt. Den var allerede sendt i dag (16.11) sa de da jeg ringte for å avbestille.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

HL2 ble sendt fra gamesmix i går så i morgen er det HL2 dag.

Jeg for min del fikk total fnatt i dag. På lørdagen sa de på elkjøp her at de hadde HL2 på lager men kunne ikke selge det. Greit, legg et av til meg. Har også bestilt det fra gamesmix. Fikk det ikke fra gamesmix (klar over det) men det viste seg at de hadde det ikke på lager på Elkjøp, de måtte bestille det :realmad:

Så mine kort svikta, snuffs, ingen HL2 i dag. Men i morgen, da skal det spilles ;)

Lenke til kommentar
HL2 ble sendt fra gamesmix i går så i morgen er det HL2 dag.

Jeg for min del fikk total fnatt i dag. På lørdagen sa de på elkjøp her at de hadde HL2 på lager men kunne ikke selge det. Greit, legg et av til meg. Har også bestilt det fra gamesmix. Fikk det ikke fra gamesmix (klar over det) men det viste seg at de hadde det ikke på lager på Elkjøp, de måtte bestille det :realmad:

Så mine kort svikta, snuffs, ingen HL2 i dag. Men i morgen, da skal det spilles ;)

ja, i morgen skal det spilles!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Tok bussen til City Syd her i Trheim, for så å gå i snøstorm (i alle fall snøkuling ;) ) til Elkjøp. "Vi flytter". Hva i?! Bort til Lefdal. Joda. Der har de HL2 - til 299,- de også. Så da var det jo greit. Ut i snøstormen igjen, springe etter en buss (ja, springe, ikke "springe" :) ), og så endelig hjemme med HL2 i hånda. :dribble:

CDON får tilbake sin HL2 i posten... Sparer jo faktisk på det, selv om jeg må betale portoen til meg og tilbake, og betale for bussen. CDON skulle jo ha 448,- inkl porto.

"Registering CD-key with Steam..."

:dribble:

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Huff jeg har heller ikke fått mitt spill fra cdon.com

men noe som er jævlig dårlig fra cdon.com sin side er at jeg kjøpte derfra siden det stod (ordrett sitat):

"Få spillet i posten den dagen det kommer!"

men så har jeg funnet ut at de har brutt § 10 ifølge forbrukerloven :) (hahahaha nabb shop)

men men... :cry:

Lenke til kommentar
Huff jeg har heller ikke fått mitt spill fra cdon.com

men noe som er jævlig dårlig fra cdon.com sin side er at jeg kjøpte derfra siden det stod (ordrett sitat):

"Få spillet i posten den dagen det kommer!"

men så har jeg funnet ut at de har brutt § 10 ifølge forbrukerloven :) (hahahaha nabb shop)

men men... :cry:

håper jeg får det til i morra.

Jajamennsann. jag har mensan :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...