Gå til innhold

Oblig 4 Inf1000,noen svar som ligger på nett nå?

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg har skjønt er nå fristen på den siste Obligen til folka som studerer på uio gått ut. Iallefall i inf1000 kurset. Mitt spørsmål er da: Noen som kan legge ut isne Obliger på nettet? Har spurt en del her om det, men aldri fått noe svar. Så hvis noen hadde giddi å legge det ut og sende meg PM eller skrive det her, så hadde det vært veldig snillt.

Takk

#topic endret, moderator jankee#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leveringsfristen er gått ut, og jeg skulle gjerne lagt ut min oblig4, men jeg får den ikke til. Sender deg PM med de andre Obligene iallefall, så kan du få sett på de.

Hvis noen hadde giddi å lagt ut sin oblig4, så jeg kan "låne" noen metoder fra deres besvarelse hadde det vært kjempe fint. Har bestemt meg for å slutte på Informatikk, for dette er åpenbart ikke noe for meg. Det jeg egentlig spør om er om noen kan legge ut sin så jeg kan få godkjent og få lov til å gå opp til eksamen. For den må jeg stå på for å "få" mine 3200 stipendkroner. Har full forståelse hvis ingen vil legge ut sin. Men om en gjør det vil det uansett ikke få innvirkning på deg, for jeg kommer til å ta noen metoder bare og så kommer jeg til å endre på det. Regner ikke med at noen legger ut heller, for det er jo noe av meninga at man ikke skal få andre til å gjøre skoleoppgaver for seg, men i mitt tilfelle er det bare så jeg kan stå, så jeg kan slutte og finne en ny studieretning.

Håper iallefall en vil legge ut.

Michelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...