Kanetheheatsink Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 ja, med høy hals da.. Noen som vet om noen som kan fikse longsleevs med høy hals og eget merke/logo? Lenke til kommentar
mofo2 Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Har selv brukt www.t-skjorte.com Billig og meget bra! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 send mail til geekstuff.no så får du t-shorter til en bilig penge. en kompis av meg jobber der. det er der eks: the gathering og mange andre får dem fra. koster ca 40kr for biligtse t-shorter med trykk. trur jeg det var og hentes det i oslo så slipper man frakt. trenger dere utstyr til lan party se http://www.polarparty.no/utstyr.php [email protected] Erik ranvik Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 men hvor mye koster det for frakt? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 husk for 100kr får man en norgespakke får en del t-shorter i den , er det i vestfold er det gratis frakt, siden jeg bor i vestfold. og er ofte i oslo Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 men det er ikke noe kult! man må jo ha egne merker daaa! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Jeg driver en bedrift som selger t-skjorter med trykk for 60kr/stk. PM for mer info. (Går dette under reklamering ?) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Jeg driver en bedrift som selger t-skjorter med trykk for 60kr/stk. PM for mer info.(Går dette under reklamering ?) Åssen trykk snakker vi om her da? Vet om flere som selger til den prisen, med trykk som man stryker på, eller bruker en sånn presse av noe slag til sånne stryke merker.. Har kjøpt sånne en gang, elendig kvalitet på t-skjortene og elendig kvalitet på trykket.. Ikke at du nødvendigvis selger sånne, men jeg bare spør? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Vi bruker trykkmetoden transfèr. Det er i prinsippet ganske lik dette med strykejern, bare at vi bruker en varmepresse som gjør at trykket sitter mye bedre. Hvis man følger vaskeinstruksen og ikke vasker på den noe høyere enn 40 grader, så burde trykket holde en stund. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Vi bruker trykkmetoden transfèr. Det er i prinsippet ganske lik dette med strykejern, bare at vi bruker en varmepresse som gjør at trykket sitter mye bedre. Hvis man følger vaskeinstruksen og ikke vasker på den noe høyere enn 40 grader, så burde trykket holde en stund. Var i grunnen det jeg trodde.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 men man vasker vel ikke vanlige klær på under 40 c? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 men man vasker vel ikke vanlige klær på under 40 c? Definer vanlige klær. Noen klær kan ikke vaskes sammen, fordi de trenger høyere\lavere temperatur enn andre. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 "gjennomsnits" klær da.. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 gensere med bokstaver i god kvalitet får du på sportsbutikker. Vi brukte det til alle i crewet på forrige lan, prisen pr. genser varierte litt pga. at vi måtte betale pr. bokstav, men ca. 230 pr. genser var det vel. (med en del bokstaver) anbefales Lenke til kommentar
spillgutten Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 serv veldig nice ut med crew skjorter, kan jo lage egene, sånn speisal papir, og helt hvite skjorter. Så er det bare å stryke det på,. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 serv veldig nice ut med crew skjorter, kan jo lage egene, sånn speisal papir, og helt hvite skjorter. Så er det bare å stryke det på,. Noe som vel og merke ser helt forferdelig ut spør du meg, ikke tåler de vask heller.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 serv veldig nice ut med crew skjorter, kan jo lage egene, sånn speisal papir, og helt hvite skjorter. Så er det bare å stryke det på,. Noe som vel og merke ser helt forferdelig ut spør du meg, ikke tåler de vask heller.. Det er riktig. Med varmepresse, som er nesten den samme metoden, blir det brukt mye høyere temperatur, og da blir tekstilen mye mer vaskbar og rent utseendemessig blir det tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Geestuff som er nevnt før leverer bra og billig, men har også vært borti at pcstyling.no leverer gratis mot reklame på den ene siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå