Tha sims Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei.. Fikk et problem med mitt gode gamle hovedkort "Abit NF7 V2.0" som jeg kjøpte fra komplett. Dette er kompatibelt med amd-m2400+ 35W som jeg kjøpte for en liten stund siden. Siden jeg fikk problem med Abit NF7 V2.0 kortet mitt brukte jeg garantien min. De fant ut at det var en feil med hovedkortet mitt, så de skulle sende en ny tilbake. Men, komplett sender i stedet et "MSI K7N2 DELTA2-Platinum ". Da lurer jeg på noen småting *Hva slags hovedkort er best? "MSI K7N2 DELTA2-Platinum" vs "Abit NF7 V2.0" *Er det støtte for en amd-m2400+ 35W på MSI kortet? Tuuusen takk for alle seriøse innlegg Endret 16. november 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ringte komplett nå. De fortalte meg at hvis jeg ikke fikk brukt mobile prosessoren min, kunne jeg få et annet hovedkort. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 MSI-kortet har bare 4 bits FID, som gjør at du ikke kan stille MP over 12,5 på en XP-M prosessor. Man kan heller ikke stille vcore høyere enn 1,85v(tror jeg...) K7N2 DELTA kortene er vel ikke regnet som gode overklokkere, NF7-serien til ABIT er vel noe av det aller beste overklokkerene, så jeg ville ha bytta! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Voltmod MSI-kortet og flash inn en modbios så blir det en suveren overklokker. Det eneste er at kortet mitt har klart å ta livet av seg selv og prosessoren 3 ganger under overklokking, uten at jeg helt vet hvordan. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hmm, da tror jeg at jeg bytter... Takk for svar! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Voltmod MSI-kortet og flash inn en modbios så blir det en suveren overklokker.Det eneste er at kortet mitt har klart å ta livet av seg selv og prosessoren 3 ganger under overklokking, uten at jeg helt vet hvordan. Har hørt lignende historier om de korta, og det er vel en av grunnene til at de IKKE regnes som en god overklokkere.... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Voltmod MSI-kortet og flash inn en modbios så blir det en suveren overklokker.Det eneste er at kortet mitt har klart å ta livet av seg selv og prosessoren 3 ganger under overklokking, uten at jeg helt vet hvordan. Så du har mistet 3xcpu og 3xMsi Hk? På tide å bytte til et annet merke? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har DFI kort på OC-riggen min. Fikk nytt på garantien og har sluttet å overklokke nå, men de klarte ganske høye frekvenser så lenge de levde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå