eivolse Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg har et problem med bios, jeg gikk inn og skulle endre cpu hastighet fra 100mhs til 133mhs, da hang hele pcen seg og jeg fikk ikke startet igjen. jeg tok en clear cmos, og fikk startet, men når jeg går inn i bios får jeg bare gjort noen få tastetrykk før alt låser seg, jeg har prøvd å flashe biosen men får ikke noe greie på det, er det noen som vet råd? hilsen rådvill Lenke til kommentar
friskies Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ikke sikkert det er BIOS det er no feil med. Sjekk at kjølinga på cpu og skjermkort har god kontakt, og at alle plugger er godt satt i. Vær forsiktig med å flashe BIOS hvis pc`n er ustabil!!!! Lenke til kommentar
eivolse Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det er kun i bios dette er et problem, windows fungerer helt greit, men skulle jo gjerne fått stilt litt her også. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Visst det skal være mulig for andre brukere å hjelpe deg kan det være greit å vite hvilket hovedkort du har og hvilke bios versjon du kjører. Lenke til kommentar
eivolse Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 jeg har et hovedkort som heter msi, kt6v og bios versjon er amibios 2.0 msi live bios 3.64.00, det har nå gått over til å flyte i hverandre etter noen tastetrykk. hvor lenge er det man skal la cmos clear jumperen stå for å resette bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå