Gå til innhold

Blunder av posten = gratis skjermkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes at trådstarter var lur og smart, og folk burde lære av han. Posten tabba seg ut, og det gikk til fordel for han.

Mener du dette seriøst? :cry:

 

(Jeg hadde aldri hatt samvittighet til og gjøre noe slikt, men det er jo så...)

 

Du er klar over at det er "du" som til syvende og sist må betale for skjermkortet til trådstarter?

Lenke til kommentar

Fikk en gang en bærbar pc til 15000 kr utlevert uten å betale oppkravet ..

Var ikke jeg som hentet pakken selv så vedkommende som hentet den regnte med at det fulgte med en regning eller noe slikt siden postdamen ikke spurte etter noe..

Jeg tenkte som så at det var posten sitt problem .. manglende opplæring å alt det der .. hvorfor skal jeg måtte stresse med å ordne opp i saken når de har tabbet seg ..

Bortimot et år seinere fikk jeg brev om jeg kunne være snill å betale ..

Gjorde selvsagt det, når de var så flink at de klarte å ordne opp i sine tabber.

Men det er ikke min oppgave å rette opp i deres tabber .. gjør de en feil så gjør de en feil, da får de ordne opp selv, ellers blir det gavepakke til meg (og deg) :)

Lenke til kommentar
Noen som har sendt PM til komplett.no? Dustefyr som briefer med at han har stjålet et grafikkort. Måtte du bli bannlyst fra komplett i all evighet! Blir bare så utrolig provosert av trådstarter.  :mad:

 

Hva feiler det folk i dag da?

Jeg lurer på hvor lang tid det skal ta for deg og alle andre som drar inn Komplett å finne ut at dette ikke blir noen sak mellom trådstarter og Komplett.

 

Komplett har sendt pakken som postoppkrav og jeg sitterer fra Posten: Tilleggstjenester - Pakker

 

"Posten tilbyr et unikt og enkelt system for transport og betaling av varer. Postoppkravsbeløpet (betaling for varen og/eller frakten) blir krevd inn samtidig med at sendingen blir utlevert. Vi garanterer at varen ikke blir utlevert uten at postoppkravsbeløpet er betalt. Beløpet blir overført til senderens konto."

 

Merk det som står etter "Vi garanterer".

 

Komplett har brukt Posten som betrodd tredjepart til å befordre pakken å kreve inn betalingen. Det vil si at Komplett vil få pengene sine av Posten uansett om trådstarter betaler eller ikke.

 

Det er posten som har gjort en feil ved å ikke kreve betaling av trådstarter og det er de som eventuellt må finne ut av dette og kreve trådstarter for pengene.

Endret av six
Lenke til kommentar

Haha, driver folk ennå og diskuterer dette?? Engasjerte visst skikkelig dette her. Som en liten oppdatering kan jeg si at jeg ikke har hørt noe enda,men det er kanskje ikke så rart (Har ikke gått så mange dagene enda) Men jeg koser meg med HL2, for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...