vanilla ice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg besvimer ikke, jeg kan ikke bli syk og jeg lever evig, det er bare pyser som lider av slike svakheter. n00bie Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Aldri. Bare nabbs som svimer av, lol! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg svimte av for en måned siden eller noe... Jeg og søstra mi var inne på badet og skulle pusse tenner, jeg skulle vise henne hvor rød jeg kunne bli i trynet, det vil da si at jeg liksom "pressa" alt jeg kunne.. Det siste jeg husker var at hun sa: du vet at du kan besvime av det der... Jeg var ikke borte i mere en 10 sekunder, men fy fa** som det gjorde vondt, rett i badegulvet! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Før mitt lange sykehus opphold med mange sprøyter daglig var jeg ekstremt nærvøs i nærheten av sprøyter. Så da jeg måtte ta mitt fjerde shot med BCG (helsesøster på skolen fikk ikke satt den ordentlig de første tre) da så kroppen stopp. Og så praktiserte vi "holde-pusten\presse-på-brystet" ett par ganger. Endret 16. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nope, har aldri besvimt. Var på nippet en gang da, kom hjem full fra byen da jeg fikk en flaske i hodet, husker jeg sjanglet noe kraftig i et par sekunder og holdt på å tryne, men jeg klarte meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 - Hvor svimte du av.Overalt. Skolen, hjemme, trening, hos venner osv. - Sånn ca. hvor lenge svimte du av. Tror det er rundt 1 min eller 42 sek per gang. - Hvorfor svimte du av. Vitaminmangel. - Var det noen tilstedet når du svimte av? Ja og nei. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har aldri svimt av tror jeg. Like greit... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 1. Hvor svimte du av. Intensiven på sykehuset 2. Sånn ca. hvor lenge svimte du av. Husker ikke 3. Hvorfor svimte du av. Hadde et 10-15 cm stort hull i magen 4. Var det noen tilstedet når du svimte av? Et par folk i hvite klær Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har aldri svimt av .. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hmm.... Eneste jeg kommer på i farta er den gangen jeg ikke hadde spist på flere dager, gikk rundt og sniffa lim for å fjerne sultfølelsen. Kollapsa på gata. Morro å være narkoman Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hmm.... Eneste jeg kommer på i farta er den gangen jeg ikke hadde spist på flere dager, gikk rundt og sniffa lim for å fjerne sultfølelsen. Kollapsa på gata. Morro å være narkoman ÆÆheaheahea :!: :!: LOL! Sniffe lim? Jaja Jeg har aldri besvimt før. Eneste som pleier å skje noen ganger er at når jeg reiser meg fort opp fra pc stolen, så blir jeg skikkelig svimmel, øynene går rundt og så holder jeg på å dette, og så går det over igjen... og så kan jeg gå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du syns det er morsomt? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du syns det er morsomt? Nei. Beklager. Men det er bra du er på beina igjen nå da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du syns det er morsomt? Hysterisk morsomt.. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 1. Hvor svimte du av.Intensiven på sykehuset 2. Sånn ca. hvor lenge svimte du av. Husker ikke 3. Hvorfor svimte du av. Hadde et 10-15 cm stort hull i magen 4. Var det noen tilstedet når du svimte av? Et par folk i hvite klær satan. Åssen klarte du å få et så schvert hull i magen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) - Hvor svimte du av.Overalt. Skolen, hjemme, trening, hos venner osv. - Sånn ca. hvor lenge svimte du av. Tror det er rundt 1 min eller 42 sek per gang. - Hvorfor svimte du av. Vitaminmangel. - Var det noen tilstedet når du svimte av? Ja og nei. Hvis du spiser mat så går det bra. Endret 16. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) 1. Hvor svimte du av.Intensiven på sykehuset 2. Sånn ca. hvor lenge svimte du av. Husker ikke 3. Hvorfor svimte du av. Hadde et 10-15 cm stort hull i magen 4. Var det noen tilstedet når du svimte av? Et par folk i hvite klær satan. Åssen klarte du å få et så schvert hull i magen Det kom en 3mm aluminiumsplate litt fort imot meg kan du si. Edit: blir vel mer korrekt å si avlangt hull.. ikke et rundt et altså Endret 16. november 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) - Hvor svimte du av? Garderoben på ungdomsskolen - Sånn ca. hvor lenge svimte du av? Noen veldig få sekunder - Hvorfor svimte du av? Ble spent fot på, datt rett i steingulvet - Var det noen tilstedet når du svimte av? Guttene i klassen Endret 16. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Morro å være narkoman Er du clean nå? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hmm.... Eneste jeg kommer på i farta er den gangen jeg ikke hadde spist på flere dager, gikk rundt og sniffa lim for å fjerne sultfølelsen. Kollapsa på gata. Morro å være narkoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå