Howard Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Rimelige LCD-skjermer fra Iiyama Iiyama har lansert fire nye LCD-skjermer under E-yama-merkenavnet. Blant noen av spesifikasjonene finner vi 10 ms responstid og 800:1 konstrastforhold. Les artikkelen her Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 wuuhuu! vil ha 20" med 10ms etterslep! Epz. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ser ut som det kan være noen for enhver blant disse. En liten kommentar: Du får enten 10ms eller 800:1 kontrast, ikke begge deler. Når responstiden er lav, er også kontrasten det. Hvilket jeg antar er naturlig siden responstiden måler tiden det tar å skifte en pixel mellom ytterpunktene i kontrasten. Så man får velge hva som er viktigst for sitt bruksområde. Geir Lenke til kommentar
Folo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er vel også kun 17" som har 10ms som oppgitt responstid. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er disse "beslektet med" den 17" med 10ms fra Iiyama (Iiyama ProLite E435S) som ble kommentert her på forumet for et par ukers tid siden? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11432 Ser jo lovende ut begge deler... Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er disse "beslektet med" den 17" med 10ms fra Iiyama (Iiyama ProLite E435S) som ble kommentert her på forumet for et par ukers tid siden? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11432Ser jo lovende ut begge deler... Det er i alle fall ulike paneler i de raskeste skjermene fra iiyama og e-yama, så jeg tror ikke det er noe nærere slekt enn en fetter på det beste Uansett e det gøy å se at ISO-sertifiserte skjermer kryper nedover på responstiden. Det eneste som mangler nå er en bedre måte å måle reell responstid på. Jeg har hørt rykter om en ny måte å standard å måle faktisk responstid på, men sliter med å finne informasjon om dette... Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det eneste som mangler nå er en bedre måte å måle reell responstid på. Jeg har hørt rykter om en ny måte å standard å måle faktisk responstid på, men sliter med å finne informasjon om dette... Ja, dette trengs sårt. Kan jo ikke annonsere ett produkt som leverer det den lover under 5% av tiden. Den eneste 8 MS skjermen jeg har sett en test av lå i hovedsak rundt 20 MS, det var BenQ's FP71e+ testet på tomshardware. Endret 16. november 2004 av Singularity Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dette er vel den eneste som skryter på seg 8ms enda også. Kanskje like greit... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Blir lcd skjerm på meg. Bestemt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå