lancaster Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei! Jeg skal gå til innkjøp av en ny maskin, og har hørt rykter om at alle winchester utgavene fra amd klokker så og si likt. Jeg vil ha 3500 hastighet, og 3000 cpu'en koster en tusing mindre, det betyr at jeg kan legge til 512 ram og fortsatt så blir det billigere. Jeg ønsker å høre hva folk mener om dette, hva burde jeg kjøpe, gjerne personlige erfaringer. Det er ganske viktig at jeg får den i 3500 hastighet. Oppsettet mitt forøvrig blir, 1 gig (eller 1,5 gig, merker jeg no forskjell egentlig??) ram også hadde jeg veldig lyst på gigabyte k8ns ultra-939 hovedkortet, noen erfaringer med dette? Håper på fine svar. Med vennlig hilsen Steffen (Mungo, Sandybanks of Frogmorton) Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har bestilt dette hovedkortet selv og en 3000+ "Winchester" Så jeg håper også på at noen har noen erfaringer. David J. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kortet er nok greit men personelig ville jeg valgt feks MSI sitt , dette fordi gigagyte har de samme uheldige løsningene på dette som på nForce3 kortet til 754 , det viktigste der å sette fingern på er plasseringen av den vifta på kortet, denne er plassert bak AGP porten, den bråker og skal du skifte den med passiv kjøling kommer den i konflikt med store grafikkort som x800 og 6800 . Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mine småe erfaringer sier asus og abit. Er ikke så veldig fornøyd med post systemet til MSI. Asus og Abit har litt bedre system her synes jeg. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Har også sett mye på Asus faktisk. Virker som ett solid kort egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå