jødahl Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som bruker et program som lager DVD'er. Savner et program hvor man kan fikse filmer man har lastet ned og lage de slik at det blir DVD-fil. Noen som har et DVD Creator program å anbefale? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Pinnacle Studio er ganske bra. http://www.pinnaclesys.com/Category.asp?Ca...e_ID=7&Family=0 Det er en artikkel i siste PCWorld om noen slike programmer. En annen mulighet er NeroVision Express. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er dette programmet slik at en kan se det på en vanlig dvd spiller kobla til tv etterpå? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg tenkte bare på et program jeg kan gjøre om nedlastede filer til DVD filer jeg. Har DVD brenner. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg tenkte bare på et program jeg kan gjøre om nedlastede filer til DVD filer jeg. Har DVD brenner. Altså en dvd-iso? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå