Tr1llobite Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har opplevd en del ganger at den frekke maskinen slår seg av etter poweroff. Ofte en stund etter også. Er det noe galt med apm? Det skjer også om jeg holder knappen. Jeg har et MSI K8T Neo hovedkort. Mulig strømmen er litt fucket? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 så du vil ikke at maskinen skal slå seg av etter "poweroff" eller ved at du trykker og holder inne strømknappen? eller kanskje eg missforstod? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 dama mi har akkurat samme problemet og finner ikke ut hva det er! Lenke til kommentar
Vike Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 går ut fra at du mener at maskina slår seg PÅ etter power off isåfall, sjekk om du har Wake up on LAN (eller lignende) aktivert i bios. isåfall slå den av. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 da bare driter du i å slå den av og problemet er løst Epz. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har ikke wake up lan eller noe sånt på! Hehe hadde det vært min maskin skulle den gjerne stått på, men er dama mi sinn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå