nonlocality Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har kun spilt litt men har oppdaget bugs allerede... Når du f.eks står i veien til folk som går, så "dytter/tar" karakteren med deg bortover. Gå lyden i begynnelsen er ikke tilstedet... osv. Hvordan kan Vivendi bomme så fælt? Trodde dem hadde hardcore game testere jeg :!: Uansett, det var fett å kaste søppler på vaktene. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Med tanke på det gode forholdet mellom Vivendi og Valve så har sikkert Vivendi sluppet igjennom en del bugs for å drite ut Valve.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 jeg har hatt noen lyder som looper litt også funker.. hehe ja jeg kasta og søppel og tver på Combine Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Haha, good one.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 lyden som looper har jeg også problem med. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Kommer vel en patch om ca 5 min. :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Kommer vel en patch om ca 5 min. :!: Har også tro på det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå