Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har Asus A7N8X Deluxe og AMD Athlon XP2200.. Jeg bruker Asus PC Probe og lurer på om det er pålitelig når det gjelder cpu tempen? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 viser et par grader for lite har jeg merket ( har selv P4P800 SE. bruker MotherBoardMonitor for å lese av temp ) Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen plasser jeg kan finne andre programmer som er litt mer pålitelig? og hvilke? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen plasser jeg kan finne andre programmer som er litt mer pålitelig? og hvilke? som jeg sa i forrige posten. MotherBoardMonitor Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Uansett så ville jeg ikke litet fylt og helt på den tempen, asus er jo ikke akkurat kjent for å ha gode temp målere da F.eks. da jeg flashet bios, så gikk jeg ned 10C på cpu :!: Mye bedre med eksternt termometer hvis du må ha korrekt temp. Endret 16. november 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ja, jeg så det nå.. Hvor finner jeg MotherBoardMonitor da? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Her kan du laste det ned. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Uansett så ville jeg ikke litet fylt og helt på den tempen, asus er jo ikke akkurat kjent for å ha gode temp målere da F.eks. da jeg flashet bios, så gikk jeg ned 10C på cpu :!: Mye bedre med eksternt termometer hvis du må ha korrekt temp. asus viser for lite, abit viser for mye... kan de ikke se å få det rett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå