Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tenkte jeg skulle oppgradere jobb pc'en til Pappa. Men jeg er redd for å gjøre noe feil, jeg har aldri oppgradert fra 2000 til xp før. Det er veldig viktg at jeg ikke mister filer når jeg gjør det! Er det mulig? Tusen takk for alle konstruktive svar. PS: Fant ingen andre topics om dette, men finnes det så bare link Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Normalt er ikke dette noe problem, men en god regel er å ALLTID ta backup av kritiske data før slike oppgraderinger. Dessuten bør man ta backup av kritiske data regelmessig. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Normalt er ikke dette noe problem, men en god regel er å ALLTID ta backup av kritiske data før slike oppgraderinger. Dessuten bør man ta backup av kritiske data regelmessig. Det er ikke noe problem, men sånn stort sett. Mister man data av dette? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nei, normalt ikke. Men man vet jo aldri når ett problem oppstår. Og problemer oppstår oftere under oppgraderinger, enn under vanlig bruk. Om det er brukerfeil eller programvarefeil vet jeg ikke, men sikkert jevnt fordelt mellom de to. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nei, normalt ikke. Men man vet jo aldri når ett problem oppstår. Og problemer oppstår oftere under oppgraderinger, enn under vanlig bruk. Om det er brukerfeil eller programvarefeil vet jeg ikke, men sikkert jevnt fordelt mellom de to. Ok takk for hjelpen *ta backup, prøve, håpe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå