Xzan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Heisann! Helt sikkert blitt postet før men jeg trenger en som er fersk. Jeg er ute etter et trådløst aksesspunkt til hjemmenettverk. 54 Mbps og skal ha grei rekkevidde. Noen som kan anbefalle meg en? Vært og titta litt på noen steder, hw.no barbara.no osv men blir jo en del informasjon! greit om noen kunne komme med noe kjapt ang dette! Pris ; Rundt 1000,- +/- Lenke til kommentar
scrutinizer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor ikke denne. Har nettopp bestilt den selv fra MPX. Har fått greie skussmål i tester Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Den ser jo grei ut. Noen som har testet den? Eventuelt vurdering? Jeg har ikke store kravet heller, skal bare ha wlan videre fra min 10/100 switch som skal gå til 2 datamaskiner + en laptop liksom. Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den ser jo grei ut. Noen som har testet den? Eventuelt vurdering? Jeg har ikke store kravet heller, skal bare ha wlan videre fra min 10/100 switch som skal gå til 2 datamaskiner + en laptop liksom. Fungere fint den. Er enkel å sette opp. NB! Oppdater firmvaren til siste versjon. Har vert bort i at en må sette MTU manuelt for å se enkelte websider og for å få MSN til å virke som det skal på noen PCer. Ståle Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Den ser jo grei ut. Noen som har testet den? Eventuelt vurdering? Jeg har ikke store kravet heller, skal bare ha wlan videre fra min 10/100 switch som skal gå til 2 datamaskiner + en laptop liksom. Fungere fint den. Er enkel å sette opp. NB! Oppdater firmvaren til siste versjon. Har vert bort i at en må sette MTU manuelt for å se enkelte websider og for å få MSN til å virke som det skal på noen PCer. Ståle Den har muligheter for og bruke filter? Ser på dette som den letteste måten og gjøre ting sikkert på. Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor ikke denne. Har nettopp bestilt den selv fra MPX. Har fått greie skussmål i tester Har denne selv og er veldig godt fornøyd. Men jeg ville anbelaft denne versjonen med Speedboost som gir bedre ytelse. Hvis du ikke har trådløst nettverkskort anbeafles dette. Veldig kjekt å kunne flytte det rundt for å få best signal. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor ikke denne. Har nettopp bestilt den selv fra MPX. Har fått greie skussmål i tester Har denne selv og er veldig godt fornøyd. Men jeg ville anbelaft denne versjonen med Speedboost som gir bedre ytelse. Hvis du ikke har trådløst nettverkskort anbeafles dette. Veldig kjekt å kunne flytte det rundt for å få best signal. Ser bra ut. Får bestille senere på kvelden tenker jeg! Folk kan komme med mer, setter pris på informasjon fra ulike kilder. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor ikke denne. Har nettopp bestilt den selv fra MPX. Har fått greie skussmål i tester Har denne selv og er veldig godt fornøyd. Men jeg ville anbelaft denne versjonen med Speedboost som gir bedre ytelse. Hvis du ikke har trådløst nettverkskort anbeafles dette. Veldig kjekt å kunne flytte det rundt for å få best signal. I etterkant (nå) som jeg fikk tid til og se på linkene dere pastet litt nærmere så ser jeg jo at dere pastet samme produkt? Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Prøv denne sammen med dette kortet. Skal du ha Speedboost, så må du ha det på begge deler. Skal du ha en stasjonær PC på trådløst så er dette kortet flott. Jeg bruker ikke trådløst til spill PC. Men ellers så er det bare å kjøre på. Ståle EDIT Håløse skriveleifer Endret 17. november 2004 av Staal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå