Dinsdale Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Dere som er så heldig å ha "fri" sitter vel å venter nå. Kunne vært utrolig morsomt hvis dere skrev noen inntrykk til oss som sitter på skole/jobb og ikke kommer herfra før i ettermiddag. Snakker altså ikke om en omtale. Men bare en liten "teaser" Steike jeg ser fram til i ettermiddag Endret 16. november 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Dere som er så heldig å ha "fri" sitter vel å venter nå. Kunne vært utrolig morsomt hvis dere skrev noen inntrykk til oss som sitter på skole/jobb og ikke kommer herfra før i ettermiddag. Steike jeg ser fram til i ettermiddag gleder meg ja nå får jeg dra til skolen. Endret 16. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg sitter på toget kl 0900 Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har i allfal tatt meg fri idag, nesten ikke fått sove. Endelig er dagen her. sykt at det kun er 49 min igjenn, bare steam holder seg oppe nå. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg og har tatt meg fri i dag! Eller, jeg omprioriterer litt. Gjør arbeidet senere.... Hiver meg på bussen til byen og handler HL2 snart. Kommer omtalen tidlig er det sikkert dårlig. Skrur ikke av et perfekt spill for å skrive på et forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå