Gå til innhold

Tatatur som er godt til gaming?

TapZ

Anbefalte innlegg

Har nå bestillt meg razer diamondback-musa, og tenkte å bytte ut det gamle møkkete, knirkete tastaturet mitt samtidig. Noen som har noen hete tips til GODE keyboard? Jeg gamer en god del, så hadde vært nice med litt "smoothe" knapper. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket tastatur som er best i henhold til knappefasthet, knappehøyde osv. er så individuellt at jeg ikke egentlig tør å gi deg så mye forslag =) beste er å få avtalt en demonstrasjon av de viktigste kandidatene hos en lokal databutikk med god service.

Et tastatur som er LAGET for gaming derimot finnes, og er et alternativ som jeg vurderer selv. Zboard, et andregenerasjons keyboard designet for gaming:

http://www.zboard.com/us/products/products_zboardsystem.htm

Tastaturet er modulært, og gir deg muligheten til å bytte ut seksjonene på tastaturet etter behov. Det kommer som standard med et vanlig layout + et "all-round" gaming layout som har flere lettere tilgjengelige knapper for typiske FPS spill o. lign.

I tillegg er det god software støtte for programmering av macroer og endring av funksjoner til de mange mange funksjonstastene.

Jeg har ikke fått sjansen til å prøve dette i levende live end for å se om jeg liker knappene osv, men ellers ser dette meget lovende ut. En annen kandidat er for meg Microsofts digital media PRO keyboard, og Logitech's media keyboard.

Jeg er forsovidt ogs meget interessert i razer musen også, da jeg har mer eller mindre bestemmt meg for å kjøpe enten den eller MX510. kan du gi dine erfaringer med den?

-Stigma

PS: Zboard kan kjøpes i blant annet kompletts web-butikk.

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. :)

Vurderer sterkt Microsoft Digital Media Pro.. Viktig at keyboardet er generelt godt å skrive på også, ellers blir vel dama sur.. hehe.

Jepp, skal gi tilbakemelding på musa. Får den enten idag eller i morgen.. :roll: håper jeg. Har hatt "lag-problemer" på knappene på min intellimouse 3.0 i lang periode nå, så jeg gleder meg som en unge til ny mus :p :

Endret av TapZ
Lenke til kommentar
Jepp, skal gi tilbakemelding på musa. Har hatt "lag-problemer" på knappene på min intellimouse 3.0 i lang periode nå, så jeg gleder meg som en unge til ny mus :p

Har ikke fått prøvd den enda altså? Ok, syng ut så fort du har hatt en sjans til å prøve den i noen timer da =P Hvor kjøpte du den forresten?

-Stigma

Lenke til kommentar
Jepp, skal gi tilbakemelding på musa. Har hatt "lag-problemer" på knappene på min intellimouse 3.0 i lang periode nå, så jeg gleder meg som en unge til ny mus :p

Har ikke fått prøvd den enda altså? Ok, syng ut så fort du har hatt en sjans til å prøve den i noen timer da =P Hvor kjøpte du den forresten?

-Stigma

Nei, den kommer forhåpentligvis i dag eller i morgen. Bestillte den fra razerzone i forrige uke en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...