roesen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei :smile: Jeg så på Ati Raedon testen dere hadde. Det stod at det hadde noen problemer med drivere. Kunne dere forklart litt nærmere hva som er problemet? For jeg har nettop bestilt dette kortet og får det i morgen :smile:. Eventuelt funnet fram de riktigenyeste driverne til det. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 AGP ATI RADEON 8500LE 64mb er det [ Denne Melding var redigert av: Roesen på 2002-05-27 14:28 ] Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Drivere er meget bra for tiden, sjekk http://www.rage3d.com for siste. Ellers er det mange her på dette forumet som har spurt lignende spørsmål før =) (Bare for opplysning) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 De nyeste driverne er 6071, og er faktisk de siste offisielle fra ATI også. I løpet av neste uke skal det visstnok komme nye drivere med litt fixer, om disse blir offisielle eller uoffisielle vet jeg ikke. Dersom det er hercules sitt kort, er det vel en egen sak for dem. Bare bruke "powered by ATI" i stedet for built by ATI driverne... Lenke til kommentar
roesen Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 heia "Frank fra goma" :grin: hehe Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kjører 6071, men er ikke helt fornøyd. Det bugger litt, tv ut vil ikke virke og Mirrorwind låser seg i tillegg til andre spill som er innstallert under disse driverne. Gleder meg til ny versjon. Beste driversettet jeg har hatt var egentlig 6051 versjonen. Men har merket at fargene i feks. colin Mcrae2 har blitt bedre og bedre. Uansett bedre drivere nå en det året jeg hadde radeon vivo kortet. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Takk for Svar :wink: TV-UT funker ikke altså ? Er det slik til alle sammen som bruker nyeste driveren ? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 6071 funker fint for meg, tv-ut funker, har ikkje funnet noen spill som det ikkje funker med heller Lenke til kommentar
roesen Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 ok! :smile: Er litt usikker på om jeg egentlig får til å koble til PC'n på TV'n nå..har hørt noe snakk om at det blir sorthvitt på noen tv'er :sad: Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har 6071, funker fett på alle spill jeg har. Har ikke testa tv-ut, men den bruker jeg ikke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå