darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nah. Jeg skjønner egentlig ikke. Har hatt et forhold på nesten 3 år, og så et på noen måneder etterpå. Nå er jeg singel, og det er noe dritt. Jeg liker å ha noen som maser på meg. Jeg bor alene, så det er ingen foreldre som maser NOEN, MAS å meg! Men, nok off topic nå. Det finnes sikkert masse single jenter hvis du bare leter godt nok Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ta deg en tur ut (om du er gammel nok), snakk med folk, så finner du nok noen som er single og pene... happy hunting! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Single ja, pene nei Ja, jeg har prøvd jeg er nok alt for kresen. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det foreligger en teori om at alle e "pene" blir først opptatt på begge sider, da disse er mest attraktive, og etterhvert senkes kravene til de mindre pene og disse finner hverandre Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fordi jeg fokked them all... MOHAHAHZAHA`... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 sakelig komentar, men men... Det finnes single, pene og tildels stabile damer... Kommer an på hva du vil det Skal du ha en livsledsager så må du jobbe hardere en om du skal ha ett ligg... Og husk, bli altid med hjem til dama, ikke omvendt, letter å gå en å kaste ut \\Sp33D Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Herre for et bunnivå av lavmål vi har sett et par eksempler på i denne tråden. forøvrig så støtter jeg tildels teorien til Cera, men ( og det er et stort men) gutter trekkes mer mot utseende i første omgang, mens jenter liker biler og penger (sett et dusin eksempler på det) og dermed har jeg nok en gang bekreftet teorien med "ingen regel, uten unntak".. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Prøv å sleng visa gold kortet ditt på baren, fytterakkern så mange damer som snur seg til deg da (sett mastercard reklamen, der alt trekkes mot kortet)... edit: leif is lief Endret 16. november 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Prøv å sleng visa gold kortet ditt på baren, fytterakkern så mange damer som snur seg til deg da (sett mastercard reklamen, der alt trekkes mot kortet)... edit: leif is lief Make that platina eller svart, så får du hvertfall gode blikk Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Slik er det, det kommer når du minst venter! Jeg fant en fordi vi var så like. Ikke stress deg, ta det med ro. Bare start samtale som en venn. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv å sleng visa gold kortet ditt på baren, fytterakkern så mange damer som snur seg til deg da (sett mastercard reklamen, der alt trekkes mot kortet)... edit: leif is lief Faktisk så har noen bekjente av meg gjort det til et "prosjekt" alle gutta gav en kompis de pengene de trodde de skulle bruke på byen en kveld, slik at en av gutta dro på byen med ganske feit lommebok (byturen til en 4-6 andre) og tok seg selvfølgelig av alt i baren.. "spanderte" på kompiser hele kvelden. skal si damene flokket seg, den gutten hadde ikke akkurat noen problemer med damene den kvelden nei.. ellers så er han en helt vanlig fyr, uten noe spes drag på damer, så det at damer trekkes mot penger og velstand er det liksom ingen tvil om. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Et faktum få er villig til å inrømme. Bare pass deg for rødstrømpene. Dog, ingen regel uten unntak. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nah. Jeg skjønner egentlig ikke. Har hatt et forhold på nesten 3 år, og så et på noen måneder etterpå. Nå er jeg singel, og det er noe dritt. Jeg liker å ha noen som maser på meg. Jeg bor alene, så det er ingen foreldre som maser NOEN, MAS å meg! Men, nok off topic nå. Det finnes sikkert masse single jenter hvis du bare leter godt nok ta deg en tur oppover hit, da kan man sikkert ordne noe Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det å være single er jo igrunn litt koz også da, mener du har mye frihet da, ingen som maser og kjaser... Ikke det at det bare er mas og kjas, men du skjønner... Sånn tenkte jeg litt på og, ikke noe mas å bli singel igjen... Så endag ble det slutt (1 uke siden idag) , og først nå har jeg innsett hvor utrulig mye jeg har tapt Mulig den første kjærlighetsorgen er den værste... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Prøv å sleng visa gold kortet ditt på baren, fytterakkern så mange damer som snur seg til deg da (sett mastercard reklamen, der alt trekkes mot kortet)... edit: leif is lief Trekker skikkelige jenter med mitt gamle visa electron fra postbanken... Når jeg er på byen spør jeg aldri om en jente er opptatt, for hvis dem har type så begynner dem å tenke på han og får skyldfølelse. Hvis dem ikke har det virker jeg bare enda mer desperat. Å det er mye bedre og rote med en som har type enn en som ikke har det, da slipper man 1000 sms dagen derpå. Evt lange telefonsamtaler... jeg er sleip ja, men det er absolutt alle jenter også! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal ikke være lett det der med å skille ut hvem som er opptatt eller ikke på byn. Litt kjipt å flørte villt med en fyr, og så kommer damen Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 PWND liksom Men seriøst om folk er med når jeg flørter, så bryr jeg meg døyten om hvem de har hjemme... Pare pass på å bruke dong Nei, nå klør det så sykt igjen... \\Sp33D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 PWND liksom Men seriøst om folk er med når jeg flørter, så bryr jeg meg døyten om hvem de har hjemme... Pare pass på å bruke dong Nei, nå klør det så sykt igjen... \\Sp33D Jeg gidder ikke finne folk på byn for å pule. Man vet jo aldri hva man tar med seg hjem/reiser hjem til. Elendig sex er noe av det verste jeg vet Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Da har du ikke noe å frykte hos meg Tror det med dårlig sex merkes best hos dama... En kolega av meg hadde en genial samtale med dama si: Dama etter sex: hvordan er jeg i senga, i forhold til dine tidligere Han: Når du er så god som meg, så er høl høl.... knakk sammen når han fortalte det, dama blei små sur da ja... \\Sp33D Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 tror det med dårlig sex merkes best hos dama... Ehmmm.. det er godt mulig, men det er ikke noe problem å merke at: "detta er et dårlig ligg" så ingen problem for meg ihvertfall, når dama bare ligger der som ei spekeskinke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå