Gå til innhold

Hvorfor er alle jentene jeg liker opptatt?

Ernie

Anbefalte innlegg

Nah. Jeg skjønner egentlig ikke. Har hatt et forhold på nesten 3 år, og så et på noen måneder etterpå. Nå er jeg singel, og det er noe dritt. Jeg liker å ha noen som maser på meg. Jeg bor alene, så det er ingen foreldre som maser :p NOEN, MAS å meg! :p

Men, nok off topic nå. Det finnes sikkert masse single jenter hvis du bare leter godt nok ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sakelig komentar, men men...

Det finnes single, pene og tildels stabile damer...

Kommer an på hva du vil det :p

Skal du ha en livsledsager så må du jobbe hardere en om du skal ha ett ligg...

Og husk, bli altid med hjem til dama, ikke omvendt, letter å gå en å kaste ut ;)

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Herre for et bunnivå av lavmål vi har sett et par eksempler på i denne tråden.

forøvrig så støtter jeg tildels teorien til Cera, men ( og det er et stort men) gutter trekkes mer mot utseende i første omgang, mens jenter liker biler og penger (sett et dusin eksempler på det) og dermed har jeg nok en gang bekreftet teorien med "ingen regel, uten unntak"..

Lenke til kommentar
Prøv å sleng visa gold kortet ditt på baren, fytterakkern så mange damer som snur seg til deg da (sett mastercard reklamen, der alt trekkes mot kortet)...

edit: leif is lief

Faktisk så har noen bekjente av meg gjort det til et "prosjekt"

alle gutta gav en kompis de pengene de trodde de skulle bruke på byen en kveld, slik at en av gutta dro på byen med ganske feit lommebok (byturen til en 4-6 andre) og tok seg selvfølgelig av alt i baren.. "spanderte" på kompiser hele kvelden.

skal si damene flokket seg, den gutten hadde ikke akkurat noen problemer med damene den kvelden nei.. ellers så er han en helt vanlig fyr, uten noe spes drag på damer, så det at damer trekkes mot penger og velstand er det liksom ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Nah. Jeg skjønner egentlig ikke. Har hatt et forhold på nesten 3 år, og så et på noen måneder etterpå. Nå er jeg singel, og det er noe dritt. Jeg liker å ha noen som maser på meg. Jeg bor alene, så det er ingen foreldre som maser :p NOEN, MAS å meg! :p

Men, nok off topic nå. Det finnes sikkert masse single jenter hvis du bare leter godt nok ;)

ta deg en tur oppover hit, da kan man sikkert ordne noe :tease:

Lenke til kommentar
Det å være single er jo igrunn litt koz også da, mener du har mye frihet da, ingen som maser og kjaser...

Ikke det at det bare er mas og kjas, men du skjønner...

Sånn tenkte jeg litt på og, ikke noe mas å bli singel igjen...

Så endag ble det slutt (1 uke siden idag) , og først nå har jeg innsett hvor utrulig mye jeg har tapt :cry: Mulig den første kjærlighetsorgen er den værste...

Lenke til kommentar
Prøv å sleng visa gold kortet ditt på baren, fytterakkern så mange damer som snur seg til deg da (sett mastercard reklamen, der alt trekkes mot kortet)...

edit: leif is lief

Trekker skikkelige jenter med mitt gamle visa electron fra postbanken...

Når jeg er på byen spør jeg aldri om en jente er opptatt, for hvis dem har type så begynner dem å tenke på han og får skyldfølelse. Hvis dem ikke har det virker jeg bare enda mer desperat. Å det er mye bedre og rote med en som har type enn en som ikke har det, da slipper man 1000 sms dagen derpå. Evt lange telefonsamtaler...

jeg er sleip ja, men det er absolutt alle jenter også!

Lenke til kommentar
PWND liksom

Men seriøst om folk er med når jeg flørter, så bryr jeg meg døyten om hvem de har hjemme...

Pare pass på å bruke dong :p

Nei, nå klør det så sykt igjen...

\\Sp33D

:p Jeg gidder ikke finne folk på byn for å pule. Man vet jo aldri hva man tar med seg hjem/reiser hjem til. Elendig sex er noe av det verste jeg vet :p

Lenke til kommentar

Da har du ikke noe å frykte hos meg :p

Tror det med dårlig sex merkes best hos dama...

En kolega av meg hadde en genial samtale med dama si:

Dama etter sex: hvordan er jeg i senga, i forhold til dine tidligere

Han: Når du er så god som meg, så er høl høl....

knakk sammen når han fortalte det, dama blei små sur da ja...

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...