Ernie Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Vel, bare sitter og funderer over følgende: hvorfor er det sånn at alt jeg kommer over at jenter jeg liker er opptatt? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) *snip* Endret 26. februar 2005 av Neo Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fordi de fant seg type når du postet dine 2232 innlegg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Sikkert fordi du går etter de fineste jentene. De fineste jentene er aldri ledig i mer enn et par uker om gangen. "Legg inn aksjer" hos de fine jentene og "cash inn" når et "eierskifte" er på gang. Eller, vær litt mindre kresen. Vel, nå er det bare det at jeg legger ikke lista på Alessandra Ambrosio-nivå da. Selvsagt er de fine å se på og slikt, men seriøst: det er ikke de jeg er ute etter. Jeg er mye mer på jakt etter noe mer jordnært. Fult mulig jeg er kresen, men isåfall kan jeg jo ikke noe for det. Kan jo liksom ikke si den og den vil jeg ha følelser for heller... Fordi de fant seg type når du postet dine 2232 innlegg Godt mulig det, men det kunne jo godt være en ledig til stakkars meg... Endret 16. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) *snip* Endret 5. desember 2004 av Neo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Som sagt tidligere... Jenter i Norge er sånn: "Pen, ledig, mentalt stabil. Velg to." Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Som sagt tidligere... Jenter i Norge er sånn: "Pen, ledig, mentalt stabil. Velg to." HAHA! :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Samme om de er ledig vel Bare bli kjempe god venn med dem imens, så går de nok over til deg til slutt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Pass deg nå... Plutslig så har du flere jentevenner som du trenger, da blir gutta i klasse misunnelige Eller så tror folk du ikke er "streit"...! så skaff deg en dame FØR du skaffer deg venniner....!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eller så tror folk du ikke er "streit"...!så skaff deg en dame FØR du skaffer deg venniner....!!! Who cares? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Soo what om de ikke er ledig Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 dame og venninner er kos Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 damevenner er såå mye bedre en guttevenner, og så mye mere koz Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 kan også være fordi at folk som er opptatt virker mer attraktive? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Egentlig ikke, noe av det siste jeg spørr om er det (om jeg spørr)... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jo.. men de utstråler likevel en slags selvsikkerhet Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 De fleste pene damer, single eller ikke utstråler det da... Med god grunn, sikkert nais att mange folk vil "ha deg" da... Boost my ego baby! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 /me bare utstråler litt desperathet Jeg trives mye bedre når jeg er opptatt. Får i grunn litt noia av å være singel Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 De fleste pene damer, single eller ikke utstråler det da...Med god grunn, sikkert nais att mange folk vil "ha deg" da... Boost my ego baby! Sikkert nais å bli seksuellt trakkasert i det øyeblikket du stikker hodet inn på en bar også. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det å være single er jo igrunn litt koz også da, mener du har mye frihet da, ingen som maser og kjaser... Ikke det at det bare er mas og kjas, men du skjønner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå