Gå til innhold

15 mm vifter?

klikko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Skal være"? Grunnen til at de ikke er med er vel at de er unødvendige. Tviler på at de vil få ned CPU temp en eneste grad.

Kommer veldig an på...

Men du får nok ned hdd temp anyways...

Edit: Du burde nok forrandre overskrift ja.. Tre-ords-regelen...

Endret av notnA
Lenke til kommentar
"Skal være"? Grunnen til at de ikke er med er vel at de er unødvendige. Tviler på at de vil få ned CPU temp en eneste grad.

Å sette to vifter i front til å blåse inn luft hjelper mye! Og ikke bare på CPU, alt omternt kommer til å nyte godt av at luftgjennomstrømningen i kabinettet blir bedre. Maskinen kan bli mer stabil og delene vil leve lengre.

Vet ikke om noen andre enn den Zalman viften nevnt ovenfor her.

Lenke til kommentar
Edit: Du burde nok forrandre overskrift ja.. Tre-ords-regelen..

Har hørt om den, man stod ikke noe om den i retningslinjene som jeg skumleste. Hva går den ut på? Er det pålagt å ha mer enn tre ord i et topicnavn? F.Eks. "Kule LED's trengs!" er dårlig, men F.Eks. "Jeg trenger anbefalinger til effektive LED's" er bedre mht. retningslinjene? er litt nysgjerrig i tilfelle jeg åpner et topic med 3 ord som blir stengt..

Lenke til kommentar
Edit: Du burde nok forrandre overskrift ja..  Tre-ords-regelen..

Har hørt om den, man stod ikke noe om den i retningslinjene som jeg skumleste. Hva går den ut på? Er det pålagt å ha mer enn tre ord i et topicnavn? F.Eks. "Kule LED's trengs!" er dårlig, men F.Eks. "Jeg trenger anbefalinger til effektive LED's" er bedre mht. retningslinjene? er litt nysgjerrig i tilfelle jeg åpner et topic med 3 ord som blir stengt..

Mist 3 ord i topic.

"15 mm vifter?" Er vel for så vidt en "lovelig" overskrift. Kunne gjerne vert mer beskrivende though. Trodde det skulle skrives "15mm" i stedet, men tok visst feil.

Lenke til kommentar

Jeg har det samme i miditower, og jeg har gjordt det som fat_fuck sa, jeg hadde vært på dynga og funnet noen psu'er, med vifter. Disse er 80*80*25mm og det gikk det, man må bare presse litt. men nå vet jeg jo ikke om det er helt likt forran da ditt kabinett er et tower..

z1Ob

Lenke til kommentar
Edit: Du burde nok forrandre overskrift ja..  Tre-ords-regelen..

Mist 3 ord i topic.

"15 mm vifter?" Er vel for så vidt en "lovelig" overskrift. Kunne gjerne vert mer beskrivende though. Trodde det skulle skrives "15mm" i stedet, men tok visst feil.

ok, nå fatta jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...