Panodil Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har 1200 Kbps linje. Hva er det raskeste jeg kan laste ned på målt i kB/s? Endret 17. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 1200/384 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 tror du kan finne en test på dinside.no Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Del linjen din på 8. 1200:8=? Endret 16. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 det blir 150 men saken er at jeg laster ned for sikkert første og siste gang på 411 kB/s..sitter bare å ser på nedlastinga..er så morsomt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 vell til tider hender det at levrandøren din sin begrenser sak ikke helt følger med og da oplever man litt ekstra fart , eller kanske di reboota et eller annet system som har med begrensningen av ned hastigheten din eller så kan det være at di kjører en "linjetest" for og finne ut hvor mye kapasitet sentralen har , for og finne ut hvor mye di max kan levere til naboene dine , eller så er det bare noe helt annet som forårskar dette Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du har ikke tilfeldigvis på webcamera mens du laster ned? Min gjør at hastigheten fordobles og vel så det. Bare på papiret da. Går egentlig like treigt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du har ikke tilfeldigvis på webcamera mens du laster ned? Min gjør at hastigheten fordobles og vel så det. Bare på papiret da. Går egentlig like treigt Logisk! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Kan vere mange forklaringer til kvifor nedlastinga går så fort: 1) Nedlastinga starter før du svarer ja, dermed har det blitt lasta ned før du svarte ja til nedlastinga 2)Den du laster ned frå bruker ein eller annan form for pakking dermed blir "meri" overført og dermed viser det høgare nedlastingshastigheit. 3) Fila er "tom"/fake dermed er det ingen eller lite info som blir overført mvh JanEirik Flyttes til nettverk Endret 17. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå