nord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Den reklamen er rett og slett koselig syns jeg Blir i godt humør av den! enig der, men den beste reklamen er definitivt den når det homofile paret får potetgull. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ungen som leker med den lille Golfen. Plutselig så fyker han ut døra :!: Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Den rolex reklamen som går på CNN. Hvor de spiller Golf. Liker den veldig godt. Men liker også den hvor det er en som stresser som fy for å skrape bilen og så skraper han feil bil. Favoritten min er kanskje HP, den hvor de bytter bilder og sånt. Den fascinerer meg. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Doffen har dævva. Du lovte at jeg skulle få ha....ALFAPROSJEKTET!! Au, det gjorde vondt! Ja de er top + finn.no reklamene han gamle mannen som skal ha Mao's lille røde i gult og han gutten som skal leke bil med stemmen sin, og blir ekstremt blå i fjeset. Endret 26. desember 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Liker egentlig ikke å innrømme at jeg syns en tvreklame er god.Pleier som regel å kaste meg over fjernkontrollen for å bytte kanal når det er reklame på tv'n.Den potetløv reklamen der hvor to handleposer blir forvekslet på butikken,er litt artig.Homoene får potetløv og de to kompisene får grønnsaker,alle blir helt sjokka og setter i gang å hyle når de ser ned i posen. :!: Endret 26. desember 2004 av egmur Lenke til kommentar
jabe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det beste med TV-reklame er at man kan gjøre andre ting i mellomtiden, f.eks. pisse, lage en deilig sandwich eller hente en kald pils. Hater TV-reklame i særdeleshet når det gjelder gode filmer, ødelegger totalt følesen. Reklame for microbølge-ovner under serien om forrintelsen av jøder under annen verdenskrig en klassiker!!!! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ungen som leker med den lille Golfen. Plutselig så fyker han ut døra :!: Ja den er bra :!: Det er så mange reklamer som er utrolig morsome. Syntes VG reklamene setter en prikk over i'en jeg! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja den der potetgull-reklama er fin fin. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Noen ord er vanskelige å si: Ibsens ripsbusker ... Hva mer sier den lille gutten i telenor reklamen? Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Finn.no-reklameneLotto - Månebilen med DDE Vi e ganske lik vi to, sånn i kroppen altså - VG Rundkjøring HER liksom - If de er de beste reklamene Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Den der lotto-rklamen! Værdal'n.......Værdal'n....Værdal'n....osv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva mer sier den lille gutten i telenor reklamen? "Ibsens ripsbusker og andre buskevekster" Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den reklamen for Statoil sin frokostklubb, der hvor en mann kommer ut av huset sitt tidlig om morgenen og skraper snøen av feil bil. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det må vel bli reklamen for Toyota bilforsikring som gikk på TV'n for noen år tilbake. Handlingsreferat: En mann kjører sin nye Toyota. Plutselig er det ei svart katt som springer over veien foran bilen. Han bøyer seg fram og banker i dashbordet. Deretter stopper han i et kryss og spytter ut vinduet. Ved siden av bilen sitter det tilfeldigvis en svær MC fyr på motorsykkelen sin med spyttklysen rennende nedover armen. MC fyren slår av motoren og reiser seg av sykkelen mens mannen i Toyota'en forskrekket lukker vinduet. Han spytta rett på "Mom"-tatoveringen til bikerduden husker jeg Endret 3. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 den beste er jo vg med : ja no må du jo bære læs!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nå skal det bli badstu, damer... Er det noen her? (forsøkte ikke på dialekten, jeg hadde nok bommet grovt) Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes brillelandreklamen med han som tuppa til bowlingkula var kul (går ikke nå lenger). Ellers er reklamespoofene for Ford sportka også kule ("the evil twin" -> google it) Den med han som skraper isen av feil bil er også kul. Btw. Er det flere enn meg som synes vg-reklamene suger? Har aldri fatta hva som er så morsomt med han "ka du trur" duden. Lamme greier spør du meg. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Btw. Er det flere enn meg som synes vg-reklamene suger? Har aldri fatta hva som er så morsomt med han "ka du trur" duden. Lamme greier spør du meg. han var kul først men nå er han blitt litt lamm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå