SiR0 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nokia 3220 Lommediskotek, telefonen for den spillegale, supertasterens våte drøm. Dette er bare noen av de mange stikkordene som dukker opp i vår test av det som er det siste skuddet på stammen i Nokias evigpopulære 3000-serie. Møt den nye Nokia 3220. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 grei telefon for de som ikke krever så mye, men for min del, så holden den ikke mål, siden jeg er kravstor når det gjelder spesifikasjoner og design. D500 Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Syns for min del at noen av de terningkastene som ble gitt i testen var litt snodig spesiellt skjerm og menydelen hvor man gir 5, på som strengt tatt begynner å bli utdatert.. Man gir også 5 på design og kvalitet, hvor man bruker papp som bakdeksel. er kanskje meningen, men jeg personlig syns det blir litt smålig. den trådløse teknologidelen skulle også ha hatt lavere karakter når den mangler edge, og alt annet vesentlige tilkoblingsmuligheter. også den jævlige lysfunksjonen, syns det blir for tåpelig. Hva er vits? det er jo til mer plage enn det er til nytte. vell vell, kanskje jeg er en smule pesimistisk nå på morgenen. men det er i allefall mine meninger. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Denne telefonen er perfekt for 12-14 åringer, som ikke er for kravstore, men vil ha er litt "Fresh`t" design og helt OK funksjoner.. Skal sies at noen 14 åringer er mer kravstore enn som så, slik som meg. Jeg kunne ikke ha tenkt meg en slik telefon! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dårlig topic! Uansett, Nokia 3220 kommer til å selge som ville olsen i julesalget, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
iopy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Atter en håpløs test av Amobil. 5 for skjerm og meny er vel en smule i overkant? Og igjen viser Amobil total mangel på kunnskap når de refererer til minne i K500... Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Atter en håpløs test av Amobil. 5 for skjerm og meny er vel en smule i overkant? Og igjen viser Amobil total mangel på kunnskap når de refererer til minne i K500... 5 for skjerm er vel greit det? Det er få mobiler i samme klasse som har bedre skjerm. De eneste som har bedre er K500i og T630, som jeg da fortjener en 6'er til den prisen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Atter en håpløs test av Amobil. 5 for skjerm og meny er vel en smule i overkant? Og igjen viser Amobil total mangel på kunnskap når de refererer til minne i K500... Du har ikke fått med deg at terningkastene detter ut som noe ala "ytelse"/pris? Den får 5 fordi den har en meget bra skjerm til å være i den prisklassen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Mange som ikke har fått med seg dette, Alastor.. Er jo enig i at 5. er drøyt for skjermen, men når vi da igjen tenker på prisen, så er det helt riktig dømt! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Syns for min del at noen av de terningkastene som ble gitt i testen var litt snodig spesiellt skjerm og menydelen hvor man gir 5, på som strengt tatt begynner å bli utdatert.. Man gir også 5 på design og kvalitet, hvor man bruker papp som bakdeksel. er kanskje meningen, men jeg personlig syns det blir litt smålig. den trådløse teknologidelen skulle også ha hatt lavere karakter når den mangler edge, og alt annet vesentlige tilkoblingsmuligheter. også den jævlige lysfunksjonen, syns det blir for tåpelig. Hva er vits? det er jo til mer plage enn det er til nytte. vell vell, kanskje jeg er en smule pesimistisk nå på morgenen. men det er i allefall mine meninger. Den har EDGE den... Står i testen... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Merkelig at Nokia ikke har tatt med IR Lenke til kommentar
joku Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Helt grei test. Bildan som var tatt med mobilen var egentli ikke så dårlige syns æ, men den fortjente vell den 3 på kamera. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 fæælt design.. av 3 serien syns jeg faktisk 3210 har penest design... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Merkelig at Nokia ikke har tatt med IR Savnes også fra min side, fks. at 7610 også mangler det. Ser ut som Nokia prøver å gi IR en stille utgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg