Gå til innhold

Nye drivere til GF4Ti4400?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat installert mitt nye Gainward GF4Ti4400 Golden Sample, men får bare 4800 poeng i 3DMarks 2001. Regner med at jeg trenger en oppdatert driver, men vet ikke helt hvilken. Er det noen som har erfaringer med dette?

Skulle tro jeg ville få ihvertfall 7000-8000 poeng, trodde ikke 384MB SDRAM hadde mye å si..

Venter spent på svar :smile:

PC-en min er forresten:

Aopen AX4BS Pro

Willy 1500

384MB SDRAM

Nevnte Skjermkort

55GB HD

:roll: tsk, tsk...

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-27 14:22 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært et godt utgangspunkt om du sa hvilken driver du bruker nå. :smile:

Men jeg tar utgangspunkt i at du ikke bruker den siste driveren, derfor: Last ned den siste betadriveren (v29.40 for Win2k/XP eller v29.41 for Win9x) og installer den. Den funker utmerket for meg, og jeg har stort sett lest kun bra tilbakemelding på den driveren på diverse diskusjonsforumer.

Du kan finne den driveren f.eks (url=www.detonators.net]her[/url].

Trenger du et bra program for å justere alle de tingene som driveren ikke lar det justere på så tar du og laster ned Rivatuner her. Rivatuner har dessuten innebygd fiks for 60Hz problemet hvis du bruker Win2k/XP. (Alt du behøver å gjøre er å trykke på en knapp og restarte).

Lenke til kommentar

Får 7956 med system som vist nedenfor. Hadde store problemer til å begynne med. Fikk bare 4700. Formaterte, og installerte kun OS, drivere (28.32), VIA AGP 4in1 og 3Dmark. Uoops så var jeg oppi 7956. Clean install har MYE å si ser det ut som........

:cool: :cool: :cool:

Lenke til kommentar

Med nyeste driver og liten klokking (290/590) får jeg 7200 poeng. 3DMark hang seg hvis jeg klokket til 300/600! Trodde nesten man kunne klokke et Golden Sample såpass og fortsatt være stabilt?

Lurer på om de ekstra 128 MB med RAM (384--->512) gir 1000 poeng mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...