Mr.Fynsk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg står og skal vælge mellem "SanDisk 512MB Memory Stick PRO" (SDMSV-512-A10) og "SanDisk 512MB Ultra II Memory Stick PRO" (SDMSPH-512-901). Hvad er forskellen på disse to kort?? - Udover prisen... Vil det gøre nogen forskel om jeg køber det ene eller det andet til brug i mit Sony DSC-P150? Lenke til kommentar
viper05 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ultra II er en god del hurtigere på både lesing og skriving Lenke til kommentar
Mr.Fynsk Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Okay - Tak for det Men vil det give nogen forskel i praksis? Lenke til kommentar
Palantir_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Samtidig virker det som om alle ultra 2 kort har 10 års garanti, i motsetning til 5 år på den andre typen. I tillegg ser det ut som det er muligheter for bedre kvalitet ved opptak av film. Dette gjelder vel først og fremst avanserte kameraer har jeg fått inntrykk av, men rett meg opp dersom jeg tar feil. Dersom noen vet om dette også gjelder mitt ixus 40 og/eller andre kameraer av samme kaliber hadde det vært kjempefint. Har vært litt rundt og spurt i forskjelllige butikker, foreløpig uten hell. Det kan jo være at det er vanskelig og se forskjell på kvaliteten for utrente øyne, noe som hvertfall vil si mine. Likevel denne trangen til å ville ha det beste... Lenke til kommentar
se# Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ville valgt ut fra pris Endret 17. november 2004 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå