geirthr Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har lagt inn en del av DVD filmene mine i *.avi format på pc'n. Det jeg lurer på er om det går ann å lage en DVD plate som kan spilles av en DVD spiller med *.avi filmene på. F.eks brenne 3 - 4 filmer på en plate og spille de av med en DVD spiller. Lenke til kommentar
akerb Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei! Hvis DVD spilleren din støtter DIVX, skal dette gå fint (litt forbehold om ulikheter mellom modeller osv. På min KISS DP-500 går det f.eks. helt fint ) Om spilleren din ikke støtter DIVX har du nesten ikke noe annet valg ennå konvertere AVI filene til MPEG2-filer (let etter AVI TO DVD CONVERTER på google). Lykke til! Lenke til kommentar
Fudgeboy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Halloen Du kan også benytte Nero Vision express 3 Her er det bare å velge ut de avi filene du vil ha på DVD platen. et par trykk på "neste" knappen og du er i boks. Du må belage deg på noen timer med rendring, men sluttresultatet er knall. Pass på å ikke laste inn for mange avi filer da komprimeringen kan bli vel har. Har selv presset ca. 6 episoder á 40 min. av en tv serie inn på en DVD, med fortsatt akseptabelt resultat. mvh Per Øyvind Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå