Oogie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kjøpte en ny harddisk for ca en uke siden. Når jeg satte den i maskina og prøvde å starte opp Windows XP innstallering fikk jeg en feil melding som sa at det ikke var tilkoblet noen harddisker. Dette er en SATA disk av denne typen (http://www.psdata.no/ps.asp?it=105022&mlevel=010406). Har lagt inn drivere for SATA og jeg finner disken i BIOS. HK: EPoX VIA KT400A. Noen som har/har hatt det samme problemet og har noen gode tips for å løse problemet? Endret 15. november 2004 av Oogie Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du må formatere den. Det kan du gjøre under control panel/admin tools/computer management. Prøvd det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 vet ikke om det var dette du mente, men du skal trykke F6 når xp installasjonen ber om det (står helt nederst i liten skrift på skjermen) du skal så sette inn disketten og bruke driveren du fikk av produsenten. Da skal xp install finne disken så du kan partisjonere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå