Mapster Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som vet kordan noen kan sende meldinger med mitt nick når personen som sender har ett annet nick...?? En som prøver å lure meg til å tro at en hacker med navnet NAstro skal ha overtatt pc'en hans sånn at han kan sende meldinger med messenger til han som prøver å lure meg... vanskelig å forklare, håper du skjønner ka eg sier... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei, opplevde det samme i dag jeg også. Noen som vet hva som forårsaker dette? Hvordan man forhindrer det? Hater det fordi de tror de er så kule når de kan "haxe"........... Hjelp Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Hei, opplevde det samme i dag jeg også. Noen som vet hva som forårsaker dette? Hvordan man forhindrer det? Hater det fordi de tror de er så kule når de kan "haxe"...........Hjelp Du må slå av messenger servicen (dette er IKKE MSN) Endret 24. november 2004 av Sephiroth Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dette du mener? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...st=0&hl=imitate Lenke til kommentar
fendom Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hehe, ja det er nok Messenger Discovery. last det ned og skriv !imitate og beskjeden så kan du ha det ganske morro. Har lurt veldig mange med det programmet, utrolig hvor artig slike små ting kan være Lenke til kommentar
peron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 det er msndiscovery ja! Liten billig spøk, ble lurt selv i dag...trudde jeg ble hacket å greier.. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dritt bra programm det. DU kan skrive !error ERROR: You got virus in your MSN. MSN will close in 10 seconds! ganske genialt programm men er litt gammelt nå for alle har det !! Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 GET A LIF OKAY? i are dllinjexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå